QX GALAN!!!!!!!!

Hej!

Igår var jag på världens roligaste fest!!! Gaygalan var i full gång på cirkus och jag hade en helt underbar kväll!!!
Jag fick den stora äran att få sjunga Empty room och det var en fantastisk känsla att få göra den där och publiken var magisk!

Jag fick även ta emot det trevliga priset för "Årets låt" . Här kommer lite bilder


Här ovan är min manager och gode vän Lotta Häggström! Hon är guld värd. 
Hon har en ny hårfärg och jag tycker den är apsnygg!

Jag var grymt glad när jag fick veta att Empty room fått pris för årets låt!! Vi fick bla Champagne till pris och jag har precis fått korka upp den där och var överlycklig för att jag lyckades=)

Här är jag med mitt underbara pris!
Det känns otroligt stort att ha fått det här priset. Vet att det har funnits tvivel tidigare om Empty room fick så många röster av svenska folket i mello 08, men nu måste tvivlen vara borta=) Jag är så oerhört stolt och glad över alla röster Empty har fått och jag kan inte vara mer tacksam över att jag fick göra den.... Tusen tack till alla som tror på mej och följer mej på min musikalsiska resa.. Utan er hade jag verkligen inte fått ta del av detta pris!
Här är jag och Lotta till höger och min fantastiske stylist Peter Wennberg till vänster!

Den här bilden är från idag då jag var i studion hela dagen och skrev låtar tillsammans med Henke!
Vi hade såå roligt och det blev ett par låtar som vi blev nöjda med, sen får vi se hur det blir! Det är så kul att ha kommit igång!
I alla fall så hade jag varit och köpt en liten lunchmacka och en burk sallad och jag ville sitta inne hos min manager och käka lunchen och vad kunde passa bättre som underlägg än mitt FINA FINA pris från gårdagens qx gala!!! hihihi... Jag bär med mej det överallt=)

Hoppas ni alla har haft en fin dag! Nu ska jag slappa lite i soffan och sen blir det tidig kväll för fröken. Ska vara i studion kl 09.00 i morgon bitti så då måste man vara fräsch i rösten!!! 

Massa kramar till er alla och än en gång tusen tack för allt!



Kommentarer
Postat av: danten89

Grattis! Du är så värd att få Årets Låt utmärkelser.

2008 var Sanna Nielsens år :D

Har väntat på ditt stora genombrott och så slog du till när jag minst anade det :)

Gud så spännande att du spelar in nytt material :D

So excited.

Hoppas 2009 blir även det blir ett år av lycka och välgång <3

2009-02-03 @ 22:04:29
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Måste bara nämna att gud så snygg du var på Gay galan :D

2009-02-03 @ 22:05:33
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: 123

Stort grattis :)

2009-02-03 @ 22:08:09
Postat av: Carro

Det kan inte sägas för många gånger: GRATTIS TILL PRISET!!!! Du är SÅÅÅÅ värd de vännen!! Du + Empty room = OSLAGBART!!!

Det låter som du hade en galet kul kväll, och snygga bilder fröken :D hihi. Snygg du är i håret, och hälsa Lotta att hon är snygg hon med, hihi ;)



Kul med massa låtar, iiiiih. Du anar inte vad jag längtar tills man får höra allt, du är grym fröken Nielsen!!



Och du, du kan alltid räkna med mig. Jag finns där vid din sida!! Det vill jag att du ska veta... Alltid!!! Du är helt fantastisk vännen!! Och det är jag som ska tacka dig för allt, tack du underbara!!!



Ha det bäst, hoppas vi ses snart!!

Många kramar och massa kärlek till dig. <3

/ Carro.

2009-02-03 @ 22:11:19
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett jättestort grattis till priset.

Längtar till du släpper det nya matrialet.

Kram

2009-02-03 @ 22:21:04
Postat av: Annika

Jag kan bara säga som Carro, du och empty room ÄR helt oslagbart!!!



Hoppas att vi ses snart igen,

jag längtar,

Kram <3

Annika

2009-02-03 @ 22:42:19
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid vid din sida! Du är grym

2009-02-03 @ 23:45:16
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS Sanna för priset!!!! Empty room är en såååå UNDERBAR låt. KRAM Maria 11 år

2009-02-04 @ 07:32:23
Postat av: Anna

Stort grattis sötnos! Du är helt klart värd priset! Empty room är en helt fantastisk låt. Du gör den så otroligt bra!



Puss och kram <3

2009-02-04 @ 12:42:05
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Gratulerar till ännu en utmärkelse och lycka til med din nya skiva. Den ser man fram emot!



Kramar från Ola i Malmö.

2009-02-04 @ 16:17:22
Postat av: mathilda

hej sanna du är bäst ´du vann på ox galan

2009-02-05 @ 12:22:17
Postat av: Mathias J

Hej Sanna! Du var jättesnygg i slips.

jag skulle dock gärna vilja se dig bära något i den här stilen (se länken):



http://www.flickr.com/photos/royale/2421897621/in/set-955551/



(minus byxorna och sneakers) skulle du passa i denna outfit. :-)

2009-02-05 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0