Ravelli, min nya idol!!

Jag måste ju bara lägga in det här...

Jag skrev i ett tidigare blogginlägg att jag träffat Tomas Ravelli och hans familj nere i BadGastein. Super trevliga människor!

Han hade kameran i allra högsta hugg efter min första konsert på Tisdagen och jag frågade om han kunde maila över de till mej..
Han lovade mej att han skulle det... man vet ju att ibland så kan det ta väldigt lång tid innan det händer.. men Idag, Söndag så fick jag de bilderna=) Det e imponerande!! 
Jag tackar o bugar Tomas!!!
Här kommer de...


Här e vi.. Tomas o jag!! Han var väldigt rolig så jag skrattade mkt...

hm.. jag får inte upp den andre bilden jag ville ni skulle få se.. måste kolla vad det e för fel..
Återkommer lite senare
Tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0