rep rep rep.... och insp i studion...

ja en massa massa rep.. =)))) Känns som om jag aldrig har förberett mej så mkt för en konsert som till den i BadGastein! haha, men det e ju för att jag delvis har massa nya låtar som jag aldrig kört förrut och måste kunna såklart, dels för att jag även ska spela lite själv på piano, bla A thousand mile med Vanessa Carlton! älskar den låten, men jag är ju ingen jättefena på piano! 
Nu ska jag ju inte spela allting på den helt själv utan min gitarrist ska ju oxå med! 

Idag har jag varit i studion igen och gjort demo sång på de två låtarna jag skrev med Henke igår. Det blev en ballad och en uptempo! Det är sååå kul och väldigt spännande!!

En annan sak som är väldigt spännande är ju att melodifestivalen börjar på LÖRDAG!!!! Jag har ju min käre kompis och kollega Shirley Clamp med och jag kommer heja stenhårt på henne, det hoppas jag ni gör oxå=))) 

Jag kommer att vara i Åre under hela helgen och giga för Rix FM och mitt gig är just på Lördag dag, men kvällen är helledig så då ska jag och min manager Lotta sitta på rummet och titta och rösta såklart=)
Känns nästan lite konstigt att inte själv vara med detta året. Nästan så man saknar det lite.. men det ska bli kul att se det på håll oxå!

Nu ska jag försöka laga lite mat... 
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria 11 år

Hej Sanna! Jag Kommer oxå heja på Shirley Clamp :)

Direkt när jag såg att Shirley ska vara med i Melodifestivalen då visste jag direkt att jag ska heja på Shirley!:) Lycka till på Lördag!!! Kram Maria 11 år :)

2009-02-04 @ 19:20:38
Postat av: Anna

Det klart vi hejar på Shirley! Jag ska vara där på plats :D Men nu har jag blivit super förkyld och har inte varit i skolan idag och får inte gå dit imorgon. Men förhoppningsvis kommer jag iväg på lördag ändå. Rättare sagt, jag SKA dit!



Spännande med nya låtar. Men förstår inte hur ni kan komma på låtar så snabbt. Men ni är ju proffs också så ;)



Pussar och kramar <3

2009-02-04 @ 19:37:04
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag längtar verkligen efter nästa platta! :)



Göteborg är nu verkligen igång.

På lördag smäller det.

Vi ska rösta massor ;)



Du kommer att klara låten galant i Österrike!



Puss och Kram



Annika

2009-02-04 @ 19:54:29
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Jo, jag tycker också om Shirley, så jag håller på henne. Hon brukar ha bra melodier. Synd att du inte är med, så jag får hoppas på nästa år istället.



Kramar från Ola.

2009-02-05 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0