Repdag med BRANDUR!!!

På Lördag är det dags för en konsert i Mora kyrka. Har sett fram mot den väldigt länge. Älskar att sjunga i kyrkan, sån otroligt fin akustik!

Med mej kommer jag ha delar av mitt band och gästartist är ingen mindre än fantastiske Brandur. En del av er kanske känner igen honom från melodifestivalen 2007. Han sjöng en av mina favvo låtar "Lullaby" 
En grym röst plus att han är en super härlig människa och alltid ger järnet! 

Gå in på hans hemsida, så får ni veta mer. www.brandur.com

Vi repade lite idag, eftersom vi kommer göra lite duetter ihop.


Det gick väldigt bra och det känns som att våra röster ihop kommer fungera bra ihop!

Efter repet så gick jag till Åhlens o inhandlade lite kontorssaker som jag behöver, såsom nya pärmar och förvaringsboxar!!! 
MEN jag kan ju aldrig gå därifrån utan att köpa något roligt oxå...=) Inget speciellt, men jag handlade lite nya ögonskuggor o dylikt.. kan ju bara inte låta bli=)

I morgon ska jag till studion o co-write med lite folk! Det är en helt ny värld det här med att skriva låtar tillsammans med andra. Man lär ju sej grymt mkt och har roligt.. plus att man känner sej ganska stolt efteråt!!
Så nu ska jag lyssna igenom lite ideer som jag fått idag och se vad jag får för feeling..

Trevlig kväll..
kram



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul att du ska sjunga med honom! Han var en av mina favoiter i mellon 2007 =)

2009-02-18 @ 19:06:03
Postat av: EMILYAAAAAAAAA SKOGLUUUND-huur det är att vara släkt med hasse aro!

Hallå!

Vilken tid ska du vara i Mora kyrka?:)

Du måste verkligen svara(:

2009-02-18 @ 19:14:11
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: EMILYAAAAAAAAA SKOGLUUUND-huur det är att vara släkt med hasse aro!

OCH DET ÄR KLART ATT DU SKA SJUNGA EMPTYY ROOM DÅ?:O

2009-02-18 @ 19:19:38
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Sanna! Jag hade verkligen velat höra dig sjunga One night only som Beyonce gör i Dreamgirls. Var inne på you tube och fick också se henne sjunga At last för usas nya president. Den är helt underbar! Sen gillar jag Miley Cyrus låt 7 things men det är nog inte riktigt din stil. Inte än iaf;)

Vill också passa på att tipsa om Tracy Dunhams ljuvliga låt Whether you fall som jag nästa gråter till fortfarande trots att jag hört den miljontals gånger.

Härligt att du bloggar så mycket! Stor kram från söder

2009-02-18 @ 19:24:36
Postat av: Maria

Så kul för dig att sjunga i Mora kyrka! Kram Maria 11 år

2009-02-19 @ 07:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0