Studioinspelningen!!!!!

Hej!!!

Nu har jag precis gjort test sången på en fantastisk låt! Den var helt underbar att få sjunga. 
Det gick att sjunga med förkylningen=)
Vi körde inte igenom den så många gånger, så jag kunde få spara på min röst.

De som har skrivit låten heter Paul o Marie Rein. Super goa människor!

I deras studio hade Nanne Grönwall precis varit och sjungit. Det såg så roligt ut när jag ställde mej vid micken! 
Man kan väl säga att jag är några centimeter längre än Nanne=) Kolla micken på bilden..



I love you Nanne! 

I vilket fall som helst så är jag helt slut nu. Måste nog börja ta min förkylning på lite mer allvar nu om jag är slut efter att bara ha varit borta i en o en halv timme. 

Ska vila lite nu, sen måste jag försöka gå en liten runda o få lite luft. Det är alltid bra.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: danten89

Ser med spänning fram emot det nya materialet :)

hoppas du ställer upp i Melodifestivalen 2010.

Du är mycket saknad!

Har du ätit någon/några semlor idag då :)?

Kram & Puss på min största IDOL<3

2009-02-24 @ 14:00:43
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas förkylningen försviner snart! Det är inte kul. Och spesciellt inte för dig Sanna som sjunger mycket. Saknar dig såååå! Stor kram på dig från Maria 11 år<3

2009-02-24 @ 14:29:16
Postat av: kentmadde

Hej Sanna!



Madelene Hansson från Valje här.

Min mamma (Pia Lindskog) fyller 50 år i början av november. Och hon är ju släkt med din pappa tror jag och hon verkligen stöttar dig till tusen. Hon kollar på allt där du är med och påpekar ofta att hn är släkt med er osv.



Och jag vet att det kanske låter lite konstigt.

Men jag och mina systrar hade velat göra någonting för henne som hon minst anar.

Och därför kom vi på den strålande idèn att du kanske skulle vilja vara delaktig i våra överaskning? Genom att komma in och sjunga nån låt för min gammla mor.



Jag hoppas att jag skulle kunna förklara lite mera nogrant genom kanske mail eller dyligt. Vill inte skriva ner allt så offentligt.



Mail: Sundakid[email protected]



Hade varit tacksam om jag kunde som sagt få förklara lite mer detaljerat och att du hör av dig :)



Mvh/ Familjen Hansson från valje :)

2009-02-25 @ 10:31:27
URL: http://kentmadde.blogg.se/
Postat av: Micke

hej.. hoppas du blir frisk snart!! jobbigt ju vara sjuk:( speciellt om man beöver sin underbara röst;)



ha en underbar dag iaf!! kramar!

2009-02-25 @ 14:31:34
Postat av: Celicia

hahahahhahahah så jäkla kul!!!! Nanne är liten men super söt! :)





Kraaaaaaaaaaaam

2009-03-07 @ 20:58:10
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0