förkylning..inte min melodi..


alltså, det här börjar bli tjatigt nu. 
Ena dagen blir förkylningen bättre, andra dagen känner man sej helt frisk, tredje dagen hör jag kappt någonting för jag har ett gigantiskt lock för öronen.
Nyser gör jag också hela tiden. 
JAG HAR INTE TID MED ATT VARA FÖRKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill absolut inte klaga, men den kommer i den mest sämsta tidpunkten...
Det är så mkt jag har framför mej just nu och eftersom rösten är mitt instrument så kan jag inte bara fixa det.. tyvärr..
Nog med att tycka synd om sej själv=)

Idag ska jag till en studio lite utanför stan och testsjunga på en låt som jag har fastnat för en hel del. Spännande att se om jag överhuvud taget får fram ett ljud=) Men det brukar gå om man bara sjunger upp ordentligt.

I Söndags var jag och spelade in musikvideo  till den sången jag berättade om för P3.
 DET var jättekul och jag tror det blev bra. De verkade nöjda och vi hade roligt!
Bilder..


Här ovan blir jag sminkad inför inspelningen!  
Alltid lika härligt när någon som kan det där gör mej så fin=)



Det här var min utomhusoutfit...=) Tyckte om den grymt mkt! 
För er som undrar.. det är oäkta pälsmössa.
Älskar den där halsduken, vill ha den jämt!

Vi var väl klara runt 9 tiden på kvällen och jag tog det bara lugnt efter det. Var ganska slut eftersom vi både hade rest hem från Mora super tidigt den dagen plus inspelning av musikvideo, så det var bara att softa.

När jag vaknade på Måndagsmorgonen var jag VRÅLFÖRKYLD!!
Otroligt, den ger sej aldrig och verkar bara bli värre.

Jag åkte till frisören för några timmars avkoppling. 
På den salongen är alla så grymt trevliga.
När man kommer dit får man alltid en kopp te, kaffe..vad man vill. I detta fall te=) plus en liten kaka till!! 
Eftersom Micke förstod att jag inte var helt 100 fick jag även en liten halstablett med choklad inuti=) 
Grymt god!



Efter frissan åkte jag hem till en kompis! 
Hon skulle ha prov i musikteori i dag kl 10.00 (Åh hoppas det går bra för henne)
Så vi gick igenom lite saker som hon var lite osäker på.. kan säga att jag blev också osäker på hur allting låg till i teorin.
Har inte tänkt på de sakerna sen man gick ut gymnasiet. Det var även bra för mej med en liten genomgång=)
Hon har världens sötaste son.
 Isac heter han och e super charmig!!!


Nu ska jag äta lite frukost och komma igång med livet=)

Kram kram











Kommentarer
Postat av: AnnaNordin

Isac, min systerson, är världens gulligaste. :)

2009-02-24 @ 13:59:47
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Maria

Sååå gullig=) Hoppas du blir av med förkylningen någon gång! Stor kram på dig från Maria 11 år

2009-02-24 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0