Världens bästa Alla hjärtans dag till er!!!!!!

Hoppas ni myser riktigt ordentligt idag!!
 En jätte kram till er på alla hjärtans dag från mej!
Jag landade för några timmar sedan på Arlanda.
Flyget från Österrike var lite försenat.. har varit uppe sen 6 i morse och jag gick inte o lade mej förrän vid 02.30 i natt för att jag gigade och satt uppe o pratade med lite folk som jobbade på hotellet. Man är lite småtrött idag, men det gör ingenting!!

I kväll är det ju melodifestivalen och det är alltid lika spännande. Vilka har ni som favoriter ??

Jag kommer hålla en extra tumme för Cookies and Beans... En av tjejerna i gruppen, Charlotte Centerwall, kommer från Bromölla, samma ort som jag har vuxit upp i. Hon är så otroligt musikalisk, har alltid varit! Jag väntar bara på att vi gör en bakelse till henne med=)))))) 

Vi väntar med spänning på resultatet i kväll!!

Hej så länge=)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du fick en jättebra dag idag!..trots en tidig morron<3

Hoppas på Måns ikväll=)

Kraam!<3

2009-02-14 @ 18:31:20
Postat av: Liza

Hoppas du också fick en bra dag !

Min var toppen fick nämligen skivan Stronger =)))))



Kram <333 !

2009-02-14 @ 18:43:20
Postat av: Anna

KRAM till dig med, igen. Hoppas din dag blev mysig den också! Jag satt och kollade på VHS band från när jag var liten med mamma. Man var bra söt när man var liten, haha. <3

2009-02-14 @ 23:13:20
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Kram till dig!!! Lite försenad dock, haha. Hoppas du fick en alldeles underbar dag. <3



Jag är helt hyperglad här att Måns och brudarna gick till final.. (känner ju några av dem som dansa) Så nu längtar man till Globen här!!! haha.

Men fröken, jag saknar faktiskt dig i mellon, kan du inte dyka upp i mellanakt, så det blir någon bra liksom. (A) hihi.



Ha det bäst, ses snart!!!

KRAMAR <3

2009-02-15 @ 00:38:35
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Sanna! Hoppas du har haft en jätte jätte bra alla hjärtans dag!!!!<3 Min favorit i Melodifestivalen var Måns Zelmerlöw och Amy Diamond. Lycka till med allt Sanna!!!!=) Kram Maria 11 år!

2009-02-15 @ 09:34:20
Postat av: EMILYASKOGLUND-

hallå världens bäst sanna!

jag håller med Carro, du måste ta och vara med och sjunga Empty room:)

Occh jaag tyckeer helt klart att snyggMåns ska vinna:)!

ha en bra dag<´3

2009-02-15 @ 12:42:40
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0