I kväll blir det SKÅNSK afton=)

Hej hej!!!

Oj oj oj vad dagarna går fort!!
Det har kommit igång med allt möjligt sen jag kom hem. Möte på skivbolaget flera ggr om. Eftersom vi e i startgroparna för att börja testa på låtar till det nya albumet blir det mkt möten.

Igår kväll var jag hos min frisör Micke Cardell, han e helt underbar! Klippte mej alldeles för sent. Skulle gjort det för en månad sedan. Håret hade växt ut så jag nästan hade hockeyfrilla typ.. =)Men nu är jag fin igen och färgade tom om håret lite grann.. Bara lite.

I kväll så kommer det upp en kompis från SKÅNE!! Hon fyller 25 på Söndag och firar sin födelsedag här uppe i helgen. Så vi ska träffas ikväll och gå ut och käka middag och bara ha super trevligt! Ska bli så kul att träffa henne!

Nu, om bara några minuter ska jag träffa min stylist Peter för att prata lite kläder till kommande saker! 

HIUnner inte skriva så mkt mer just nu.. men det kan kanske komma någon bild snart på allt jag hittar på, det börjar ju bli dags tycker jag=)

Sköt om er!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är kul att klippa sig :) Kom precis själv hem efter en timma hos frisören ;)



Längtar efter bilder, e så nyfiken ;)



Kram

Annika

2009-01-30 @ 16:14:20
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul med middag. Själv ska jag ut på krogen för första gången, spännande. Fyllde 18 för två veckor sen så nu är det dags.



Jaa, ladda upp mer bilder. Det gillar vi ;) <3

2009-01-30 @ 16:36:37
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: danten89

Oh kommer det bli en ny skiva så småningom? :D

Jag ser redan fram emot den med spänning!

Har alla skivorna du släppt hittils + några singlar.

Haft dig som idol sen jag såg dig på Café Norrköping. Så fort tiden går. Det spelades ju in här där jag bor =)! Coolt.

Hoppas allt är great med dig! Kramar från Dan, 19, i Norrköping<3

2009-01-30 @ 19:04:57
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anders

nu får du ge dig och lägg ain lite bilder!=)

2009-01-31 @ 16:50:04
Postat av: Carina

Läste att man få ställa sina frågor o ev får man ett svar tillbaka. Jag ställer min fråga här istället och hoppas på att du vill svara på mina frågor, hade betytt mycket om du gör det.

Tycker du är cool och tycker du klär dig jättebra, har faktiskt dig som förebild.



Hur gammal var du när du flyttade till stockholm?

Hur gör du för att få så vita tänder?



Hoppas som sagt att du svara mig. Ha det bra.



kram Carina











2009-02-01 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0