Ställ frågor på hemsidan!!!

Hej alla underbara!

Hoppas allt e bra med er idag?!
Igår hade jag en härlig dag.
jag berättade ju för er att jag skulle skriva i studion inför nästa platta. Tyvärr så blev det inställt, ska göra det nästa vecka istället. 
Men det fick ju mej att börja gå igenom min lägenhet!
Jag har ju inte varit hemma på ett bra tag så det har varit lite huller om buller med den.. Så jag tvättade och städade och hade mej!

Senare på kvällen träffade jag min gode vän och manager Lotta och åt middag och hade super trevligt=)

Försökte lägga in en bild här på bloggen från min semester, men av någon anledning så kom den inte upp. Däremot finns den på hemsidan...

På tal om hemsidan. Nu kan ni gå in på min hemsida www.sannanielsen.se och ställa frågor till mej i gästboken. Sen kommer vissa frågor att väljas ut som JAG kommer att svara på lite senare. Ni har fram till SÖNDAG på er att skriva in dessa frågor i gästboken på hemsidan!!! Gör det,!! jag ser så fram mot att få läsa de och svara=)

Nu ska jag ut och gå en lååååång runda, skönt!!

Massa kramar 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det lät som det blev en bra dag ändå :)



Hoppas du får mkt roliga frågor att besvara. Ska fundera ut nått bra att fråga :)



Puss och kram <3

2009-01-27 @ 16:40:44
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Hoppas att semestern var skööön och treeevlig. Jo, någonting ska man hitta att fråga om, såvida du inte hinner besvara den innan.



Kramar från Ola.

2009-01-27 @ 17:11:38
Postat av: Ellen

Vad roligt att man kan ställa frågor:) Tråkigt med att det blev inställt, fast bra att du har fått ordning på din lägenhet:)

Ha det så bra, puss och kram<3

2009-01-27 @ 19:52:57
Postat av: EMILYA

sannaa du måste komma til östersund och sjunga empty room- för den låten är verkligen den BÄSTA låten jag vet:)



skulle aldig skada med ett svar:) thihih

2009-01-27 @ 20:44:07
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0