Bilder från Taube

Lovade lite bilder från Taube. Har inte gått att lägga upp de förrän idag=) Min dator är lite knäpp ibland...

Börjar med den här fantastiska buketten jag fick på scen. Den är gigantisk!



Den här bilden tog jag när jag själv stod ute och lyssnade på fantastiske Sven-Bertil Taube och Lill Lindfors.
6000 personer var på plats och de satt även upp i skogen=)


En bild på lilla mej vid sjöboden där vi fick byta om!
Hade en blå bomullsklänning på mej från Mathilde som jag fullkomligt älskar!
Kände mej lite som Madicken i den.. =)

Har precis kommit hem från min joggingtur!! Är så stolt, har lyckats springa 3 hela gånger denna vecka! 
Det är ju underbart när man väl kommer igång!
Den här dagen blir till att ordna upp papper och lägenhet! Sådant som måste göras det med...

Kram i solen!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Va fina bilder och det är verkligen kul och få blommor:)

2009-07-16 @ 12:26:01
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej,

Jag har själv problem med min firmas webbplats just nu som jag hoppas att åtgärda inom kort. Städning i den lägenhet som jag bebor har tagit en större del av min tid under den senaste tiden..

Jag hoppas att vi kan träffas någon annan gång. Vad fint vore om du, Zilin, Marie och jag skulle kunna träffas ihop

någon gång..

Luigi Donatello Asero

2009-07-16 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0