En dag på stan

Även om jag bor i Stockholm så är jag SÄLLAN inne i stan! 

Det är alltid så grymt mkt folk vart man än är och man kan aldrig bara åka in för att handla något snabbt.. nej nej.. då tar det hela dagen ändå. 

Missuppfatta mej inte. Älskar att handla, men åker som sagt in sällan för att jag just inte pallar med alla köer i varje butik=) 

Men idag gjorde jag det i alla fall=)Hade väldigt trevligt. Det blev lite shopping som känns kanon! 

Handlade det mesta på söder, älskar verkligen den delen.. lite lugnare tempo känns det som. 

I morgon ska jag stå i studion, efterlängtade studio!!! Har inte varit där på ett tag nu så nu är det bara att sjunga för fullt!
WHIEE ska bli super kul!

Trevlig kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Liza

Heej !!



Vad köpte du för något roligt då?



Kram (:

2009-07-29 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0