Evert Taube 12 Juli!

Idag har man det ganska så lugnt!
 Sitter och repar inför Evert Taube gigget jag ska vara med i på Söndag!
Vad jag ser fram mot detta. 
Älskar hans visor, en stor favorit är Så skimrande var aldrig havet! 
Den har jag gjort en hel del på mina egna konserter genom åren.
På Söndag är det då dags, ute på Orust i Göteborgstrakten. Hoppas vi ses där!!!

I två dagar har jag nu repeterat med Sonja Alden och Shirley Clamp inför lite konserter vi ska göra i sommar. 
Allt har verkligen gått så bra. Kul att jobba med de tjejerna igen=)

Måste återgå till Taube visorna nu=)

Kraaaaaam

Ps: Vart tog sommaren vägen?????????


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh du får mig att längta ännu mer tills jag får se dig, Shirley och Sonja! Ni tre lyckas alltid. Antingen blir det jättebra eller super bra! Man kan alltid räkna med er ;) <3

2009-07-10 @ 14:16:03
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Jag vet inte än vad jag gör på söndag men var på Orust kommer du att vara? Och när på söndag?

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-07-10 @ 21:05:24
Postat av: Regina

Jag tror den åkte med regnet ner i avloppsbrunnen...

2009-07-10 @ 23:19:41
URL: http://reginatornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0