Garderobsrensning och träff med Tessan!

Så härligt att ha fått garderoben rensad. 
Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan Peter Wennberg. 
Han är ju min stylist och han hjälpte mej super mkt idag=)!

Efter det så åkte jag till medborgarplatsen på Söder och träffade härliga Tessan! 
En fantastisk tjej som jag började lära känna förra sommaren när vi giggade så mkt ihop!
Det blev en massa snack och lite gott vin!

Nu har jag packat klart inför i morgon då det bär av mot Strömstad!!! 

Hoppas ni haft en fin kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till i Strömstad Sanna! På torsdag ska jag, min familj och Mormor fara till Edenryd!!!!<3 Vi ska också äta din Sanna-bakelse i Bromölla. Ser fram emot det verkligen JÄTTE mycket=)

Kram Maria från Luleå

2009-07-04 @ 20:14:33
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Hur länge kommer du att stanna i Strömstad?

Kram

Luigi Donatello Asero

2009-07-05 @ 15:16:50
Postat av: Hanna Mollin

Hej Sanna



Jag vill bara tacka dig för att du tog dig tid att låta mig fotograferas med dig igår i Kristianstad. Först blev jag lite blyg och vågade inte men sedan ångrade jag mig och du var så snäll mot mig. Du är min största idol och jag ser fram emot att se dig igen på julkonserten i Malmö. Mamma ska följa med mig och hon har fixat biljetter längst fram.



Kram och tack igen.



Hanna Mollin 6 år

2009-07-07 @ 14:52:24
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Jag frågade dig om hur länge du skulle stanna i Strömstad eftersom jag hade tänkt att vi kanske skulle kunna träffas och talas längre denna gång. Jag är i Partille men när jag gjorde en utflykt ditåt för några år sedan, tyckte jag att det var skönt.

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-07-08 @ 07:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0