Gig i Strömstad (Skee) SKÅNE!!

God kväll!

Har precis tittat på minnesstunden för Michael Jackson, King of POP!
Som alla andra känner jag självklart att det är en stor förlust... 
Han var och kommer alltid vara den störste och kommer ge oss en otrolig inspiration för all framtid!

Jag kom hem idag ifrån Skåne. 
Körde dessa otroligt långa mil själv hem till min lilla lägenhet... 
Var ganska mör när jag kom fram, men jag har haft en underbar helg!

Jag börjar med Strömstad! Skulle gigga i deras härliga kyrka i Söndags. Vi var dessvärre tvungna att flytta konserten till Skee kyrka någon mil utanför Strömstad pga en skada i kyrkan.
 Denna kyrka var otroligt vacker!!!
Ville aldrig gå därifrån efteråt. Det kändes som om det gick bra och vi båda, Jocke och jag, njöt av att få spela och sjunga!

Efter konserten bjöd arrangörerna oss på RÄKOR!! Ni vet ju hur mkt jag älskar räkor. Detta är något de brukar göra efter en konsert och räkorna var fantastiska.

Vi fick även efterrätt vilket var Cheesecake. Säger bara WOW. Har aldrig smakat en sådan god cheesecake!

Igår var jag nere i Skåne! Underbart, även om det bara var för en enda dag=)
Träffade såklart familjen plus en utav mina allra bästa vänner LINN!!! Vi träffas nästan aldrig, men vi är ändå så oerhört nära..=)

Så här roligt har vi ALLTID när vi träffas! 
Kolla in hennes super coola glasögon....


... som jag så gärna ville pröva=)... Men jag tycker nog de passar Linn bättre!

När vi satt och åt middag så hör jag plötsligt hur en bekant röst skriker Sanna!!
Då är det CINDY, en god vän från högstadietiden. Väldigt längesedan vi träffades!

Det blev en lyckad kväll....

I morgon ska jag repa hela dagen med Sonja och Shirley inför lite gig vi gör ihop i sommar! 
Ska bli spännande!

God natt
Kram



Kommentarer
Postat av: Sofia Gardelin

Hej Sanna,



Vill bara att du ska veta att min dotter Natalie (tjejen som ramlade av scenen på Ica Maxi i Visby i fjol) saknar sin "Sanna kompis". Hon frågar mig nästan varje vecka om inte Sanna kommer till Gotland snart. Teckningar gör hon i parti och minut till dig och för att inte tala om pärlplattor:-) Julkortet hon fick av dig står inramat på hennes sängbord och det är nog inte många kvällar hon glömmer att säga god natt till sin "Sanna kompis" Kanske dags att boka in en liten tripp till vår vackra ö? Vi har ju oerhört vackra kyrkor här och nu har vi även fått en jätte fin konsertlokal (Wisby Strand) som inte går av för hackor.

Vill med dessa rader önska dig och super härlig sommar och du vet att du alltid är välkommen till Gotland.

Kramar från Sofia och Natalie Gardelin

2009-07-08 @ 00:12:47
Postat av: Ellen

Jättefina bilder och va kul att du hade så bra i Skåne:)



Jag kommer se två av era gig ni kommer göra i sommar och båda är på Liseberg ( ni är ju me i Lotta på Allsång i Göteborg) och jag längtar verkligen till dess:) Ska bli såå kul och se vad ni hittar på:)



Ha det så bra så ses vi, puss & kram:D(L)

2009-07-08 @ 11:35:53
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Emelie

Jättefina bilder och vilka coola glasögon din kompis hade:)Verkligen super coola ;)



Hoppas ja kan se eran julshow ;) har önskat mig biljetter i födelsedagspresent ;)

Och har ochså önskar mig biljetter till jill johnsons julshow ;)

Man får hoppas att man får biljetter då ;)



Ha det bra, puss och kram(L):D



2009-07-09 @ 12:33:57
URL: http://mitttlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0