Gummistövlar?!

Jag har ett problem..

Såg precis på min telefon att jag hade fått ett sms från de som jobbar med Taubespelen.
Det stod: Bra om ni tar med er gummistövlar!!!

Jag blev alldeles iskall! 
JAG HAR INGA GUMMISTÖVLAR!!!!!
Haha.. Det här kommer bli kanon för mej! 

Visst jag hade kunnat åka in till stan och köpa ett par, men det tar alldeles för lång tid och jag har inte den tiden just idag=)! 
Skönt va?!

Men då ställer jag mej frågan: varför har jag inte införskaffat ett par gummistövlar, en tjej som kommer från landet och allt???!!
ja, jag har inget bra svar på den frågan alls!!! 

Men vi får se hur det går för mej i morgon=) Kan bli spännande att följa.....

Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: LEENA – By the sea i Tosteberga

Hej tjejen!

Idag har jag gjort lite reklam för din blogg, på min. Måste ju placera dina hemtrakter på kartan;-)



Hälsa pappa från Hennings tös. Och fortsätt ditt fantastiska jobb.

2009-07-12 @ 10:53:08
URL: http://bodelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0