Min garderob!

Hej hej!!

Tack alla Ni som var på medborgarplatsen igår och lyssnade till konserten för föreningen JAG!
Det blev en underbar eftermiddag!

Sitter och väntar på att min stylist ska komma till mej.... Han ska nämligen kolla in min garderob!
Har så svårt för att rensa.... Så det ska han hjälpa mej med idag. Känns superskönt!

Har gjort  en av mina favvo rätter Flygande Jakob. Får se om det faller honom i smaken!

I morgon åker jag och Jocke mot Strömstad! Vi ska gigga i kyrkan där på Söndag. Har ni vägarna förbi som kom in och lyssna =) Ska bli jätteroligt!

Därefter blir det en liten tur ner mot Skåne för en endaste dag... Men man får ju passa på när man kan=)

Hoppas ni får en härlig dag! Det fina vädret ler mot oss återigen!!!

Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gulliga Du!



Åå vad kul det var att träffa och se dig i torsdags. Det var helt helt underbart, som vanligt;) Hoppas verkligen att du gillade de rosa rosorna och kortet. Ha en fortsatt fin sommar. Vi ses den 20:nde på Liseberg. Längtar redan :)



Stoooor kram!

Jennifer J

2009-07-07 @ 18:38:09
Postat av: Jonas Lundin

Hej Sanna!



Tog mig äntligen tid att besöka din hemsida. Jag kan inte sluta lyssna på "Hela världen för mig". Jag lyssnar på den om och om och om igen. Texten är så himla bra.



Kram

Jonas

2009-07-16 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0