några bilder och svar på frågor!

Hej!!

Oj vad skönt det var att springa idag!!! 
Har inte gjort det på en hel vecka eftersom man har giggat en del och åkt i bil typ hela tiden=)
Nu är man igång igen!

Har inte några bilder från giggen vi har gjort tyvärr, eftersom jag själv står på scenen och inte haft någon med mej som kunde ta foto.. men lite annat bjuds det på=)

FIck den här fina plakatet när jag, Sonja och Shirley var hos "Lotta på Liseberg" Sååå fin!!!
Tusen tack! Fick en massa härliga saker till som jag har här hemma. Fina nallar och smycke. Tyvärr så vill inte bilderna lösas upp ibland, vet inte riktigt varför, men det gick inte att få upp de på bloggen denna gång men de är superfina och jag är väldigt glad över de!


Efter att jag hade varit på allsången i Göteborg åkte jag upp till Galtö där min moster har sommarställe. 
Har inte träffat de på hela sommaren och hade ett par dagar ledigt så jag passade på. Mamma och pappa åkte även upp! Vi hade såååå mysigt. 
Första kvällen hade vi köpt 3 KILO RÄKOR i Grebbestad.. Ni vet ju hur mkt jag älskar skaldjur. Vi var ett helt gäng som skulle äta så 3 kilo låter kanske mkt, men ALLT gick åt=)



Min kusin Martin var även där med sin fru Sofia och deras underbara dotter ELMA! 
Hon är ett solsken hela hon. ALLTID glad! 
Oj vad vi skrattade hela tiden med henne. Hon gav oss verkligen massa energi och glädje=)




En underbar vecka hade jag verkligen! 

Tänkte att jag skulle svara på lite frågor som ni har ställt den senaste tiden.

Kommer ni ha signering efter julkonserten?

Svar: Troligtvis, men är inte helt säker eftersom jag inte har fått all information ännu.

Kommer ni ha signering efter gigget på Liseberg den 4 Augusti?

Svar: Vi är tre tjejer som gärna vill träffa fansen efteråt. Kan vi, går vi gärna ut om inget annat ska ske. 

Var du på ICA MAXI i Enköping Fredagen den 24 Juli?

Svar: JA, jag var där och stod även och köpte Jordgubbar precis utanför=)!!! Tycker du hade ett jätteroligt inlägg på min blogg.  Hälsa din pappa från mej=) Tack för komplimangerna!

Jag undrar om det klippet på Youtube.com är sant där du står och uttalar dej om Carola. Du är 8 år gammal.

Svar: Det är ett inlägg från när jag var med i humorprogrammet "Robins" . Det är inte jag som säger det där. Den killen som även intervjuar denna tjej, som ska föreställa mej, är Robin själv. Det var ett roligt inlägg, men som sagt, det är absolut inte jag! Carola är grym!!!!! Tack för fina kommentarer!

Du var väldigt fin i din rosa halterneck klänning, var hittar man en sådan?

Svar: Den är sydd till mej=) Tusen tack för att du tyckte den var fin!

Hur lång tid tar det att fixa en hemsida, drar ut på tiden?Det har gått över en månad. Ska du fixa en hemsida av Guld, eller? Be dem skynda på lite!

Svar: haha.. vill oxå att min hemsida ska vara uppe snart! Det tar tid att bygga den, för det är mkt som ska göras och jag vill ju att den ska bli fin såklart. Den hemsidan som inom en väldig snar framtid kommer upp är förberedande för skivan som släpps senare i år.Håll ut=) den kommer!!! =)

Jag undrar hur man kan få tag på noterna till "This is my thanks"?

Svar: De noterna har inte lagts ut, men eftersom det är jag som har skrivit den så lägger jag gärna ut harmonierna här på bloggen. Håll utkik så skriver jag de i ett blogg inlägg=) Vad roligt att du gillar den, tack!


Så där ja.. Då har ni fått lite svar=) Tack än en gång för alla fina kommentarer jag får på min blogg, helt underbart att få läsa!!
ha en fin kväll!

Kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack underbara Sanna för Allsången! Roligt att du tog kort på skylten, tyckte att den stämde in så bra på er! :)



Vi ses snart igen ;)



Kram



Annika

2009-07-28 @ 19:32:40
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

Förresten gå gärna in på adressen på baksidan av plakatet ;)



Kram

2009-07-28 @ 20:59:13
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åhh, va roligt med ett nytt inlägg och längre. Alltid lika kul och läsa dina inlägg, har sagt det flera gånger men sen du skaffade denna bloggen har jag vart innne varje dag:O Det är jättekul och läsa om vad du gör när du är ledig:)



Vi ses då 4:e Augusti!:D

Puss<3

2009-07-28 @ 22:42:19
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Carro

Kul att du gillade skylten så mycket!! :D Vi blev väldigt nöjda med den också.. Ni är verkligen Allt!! Tack för dagen på Liseberg, ni är helt fantastiska!



Jag räknar dagarna tills vi ses igen, och det är ju snaaaaart. :D På tisdag, längtar!!

Jag saknar dig redan!

Sköt om dig, kraaaaamar

2009-07-29 @ 00:07:22
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Jag vill bara berätta för dig att jag drömde om dig...jag vet inte vad det betyder..men det var roligt och kanske litet oväntat..

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-07-29 @ 03:36:42
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



This is my thanks tycker jag också väldigt mycket om!



Kramar från Ola i Malmö.

2009-07-29 @ 16:20:39
Postat av: Maria

Hoppas det verkligen blir signering. Och TACK så jätte mycket för att du svarade just på min fråga! Jag längtar såååå mycket till julkonserten.

Ta hand om dig världens bästa Sanna!<3

Kram Maria från Luleå

2009-07-29 @ 17:03:14
Postat av: Jennifer

Mmm vad gott med räkor! Blev hungrig nu ju ;)

Lilla Elma såg jättesöt ut. Vilken härlig bild!

Jag har massor med fina bilder från när ni var på Liseberg. Jag kanske ska skicka en skiva med bilder till kontoret? Bara om du vill ha såklart :)



Ta hand om dig Sanna och lycka till på alla spelningar. Önskar jag kunde se er på tisdag! Varma kramar från mig.

2009-08-01 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0