Tack för alla kommentarer!!

Hej på er!!

Tack för alla era underbara kommentarer här på min blogg! Det värmer såå i hjärtat=)

Hoppas att ni har en fin helg! Jag har det kanon, ikväll blir det lite grillpartaj!

Min vecka har varit perfekt och rolig på många sätt och vis. Från Lotta på Liseberg till Borås med Sonja och Shirley! Så mkt folk man har fått träffa, underbart!
KOmmer lägga upp några bilder som jag har efter denna vecka.. Kommer antagligen upp på Tisdag kväll!!

Kommer även att besvara en del frågor som jag ser att jag har fått här!

Trevlig kväll!!

Kraaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu längtar jag ännu mer tills den 4 aug!! Vill så gärna se er tre igen. Såg er senast på Nationaldagsfirandet på skeppsbron. Behöver jag ens säga att ni var helt fantastiska?! Kommer ni ha signering efteråt den 4 aug? Hoppas det för jag vill jättegärna träffa er :)



Puss <3

2009-07-25 @ 21:39:14
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hoppas att ni hade det bra i Borås!:) Jag längtar ihjäl mig till 4:e Augusti. Det ska bli så kul och se er igen på samma scen, ni är verkligen härliga alla tre[v]

Jag hoppas verkligen att ni tar er tid och signera efteråt, vill så gärna träffa er igen. Man blir så glad av att se er.

Ha det så bra. Puss<3

PS, roligt att du har skrivit ett inlägg i bloggen:) Alltid lika kul och läsa dina inlägg:D

2009-07-25 @ 21:45:51
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Sanna

I have absoluly no idea wath the blog says, but I was glad to find out that there is a femous Sanna. My name is also Sanna, but its not a common name here. I'm from the Netherlands!

2009-07-26 @ 16:44:10
Postat av: Maria

Du var verkligen jätte duktig i Lotta på Liseberg. Så vacker du var. Jag ska såklart på julkonserten med dig, Sonja och Shirley. En liten fråga som jag har undrat över länge:D Kommer ni att ha signering efter julkonserten? Skulle vara jätte kul att få träffa dig igen!!! Ha det underbart Sanna så ses vi!

Kram Maria från Luleå

2009-07-28 @ 15:48:59
Postat av: M.H

Sanna, du är så oemotståndligt vacker och din musik är det bästa som finns. Du är överlägset Sveriges bästa sångerska, och det är jag definitivt inte ensam om att tycka! Du är underbar.



All kärlek till dig från ett troget fan,

M.H

2009-07-28 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0