Turkiet!!!

Oj oj oj... Nu är jag tillbaka till Sverige!!!!!!

Lämnade Turkiet vid lunchtid idag och landade vid 17.00 lite senare... Otroligt att man kan vara på svensk mark så fort=)

Men vilken härlig semester jag har haft!

Jag åkte ner med mina kära föräldrar för att umgås lite med dem. Mamma hade även födelsedag och de firade 24 årig bröllopsdag!!! 
Ni kan tänka er att mina föräldrar blev firade!

Tiden går ju alldeles för fort och mina föräldrar stannar ytterligare en vecka... 
Här kommer lite bilder!


De här jordgubbarna var bland de godaste jag någonsin ätit!

En eftermiddag när vi skulle gå hem från stranden, kom det en liten Turkisk tjej på kanske 5 år och gav mej de här blommorna som jag tror är Bouganville(vet inte riktigt hur det stavas) plus världens största kram.. Bara så där! Super gulligt! De blommorna prydde mitt balkongbord!

En liten strandbild! De här båtarna såg man hela tiden! Har själv varit på de turerna tidigare år och de är underbara!
Det var väldigt vackert vid strandpromenaden!

Här satt vi på en restaurang nere vid stranden på kvällen.. åt världens godaste lax!

Skulle försöka på mej lite shopping... Nu blev det inte den här hatten, men jag hade kul!
De säger ju att man ska pruta ner priserna och det där är inte lätt...

Här firar vi mammas 50 årsdag!!!! Så mysigt vi hade!


Bland den godaste rätten jag åt.. En Turkisk rätt.
Osmansk gryta tror jag det hette. En blandning med lamm och kyckling!
Mums

Detta var dagen då mamma och pappa firade 24 årig bröllopsdag!!!
Världens bästa föräldrar....!!!!!!!!!!!!

Kraaaaaam!



Kommentarer
Postat av: Carro

ÅÅÅH DU ÄR HEMMA!!! :D

Förstod att du åkt iväg... Men vilken härlig semester du verkar ha haft, jättemysiga bilder också. :D Gud så gott med jordgubbar, ååh.



Finaste du, vi ses imorgon! Du anar inte hur mycket jag längtar... :D

Puss på kinden

/ Carro.

2009-07-01 @ 21:42:32
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul för dig att du har varit i Turkiet. Det är du värd Sanna! Har SAKNAT ditt bloggande varkligen<3 Super fina bilder! Ha det så jätte bra! KRAM /Maria i Luleå

2009-07-01 @ 22:42:39
Postat av: Maria

Vad kul för dig att du har varit i Turkiet. Det är du värd Sanna! Har SAKNAT ditt bloggande varkligen<3 Super fina bilder! Ha det så jätte bra! KRAM /Maria i Luleå

2009-07-01 @ 22:44:54
Postat av: Anna

Lagom brun och fin du blivit då. Jag kom hem från Thailand igår, men ja. Brun är jag väl då inte. Har väldigt svårt för att bli brun, så man får vara glad för det man får. Skönt med lite semester för dig. Det ser ut som du har haft det bra :) <3

2009-07-01 @ 23:54:54
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Ni verkar ha haft en underbar och mysig semester! Du får hälsa din föräldrar och gratulera även om vi inte känner varandra.



Kramar från Ola i Malmö.

2009-07-02 @ 15:26:22
Postat av: Alexander

Hoppas att ni hade det trevligt i Alanya :)

De vill jag tro ni va i alla fall.

Det fanns kanske en anledning till att min sambo höll på att sparka av mig benet på en restaurang där nere ?!

2009-07-02 @ 22:25:07
Postat av: Tanja

Hej.

Jag ser att ni också hade trevligt i Alanya.

Jag såg att min sambo Alexander har avslöjat att jag såg dig när vi satt på restaurang picasso i en liten gata.Jag ville inte säga något för jag tyckte att du skulle få vara ifred på din semester men jag ville bara säga att du är lika vacker i verkligheten som du är på foto.



Mvh Tanja

2009-07-03 @ 20:08:32
Postat av: John

Vad roligt, vi är födda samma datum 27 november!

Hälsningar en av bröderna i Turkiet!

2009-07-11 @ 11:27:58
Postat av: zilke

hej.

hoppas ni hade trevligt i alanaya.

Italien är ochså bra, men där ni var låter ju fantastisk. och bilderna av dig gjorde det ju bara bättre=) jag har nogon vardags frågan till dig:



1: vad är din favoritt farg?



2: vad är ditt favoritt husdjur?



3: vilken musik är din favoritt?



4: ... kan inte minnas en nr. 4 frågan ...



tusen tack för signeringen ;) den är kommit i drabba(vet inte hur det stavas=)) den är såååå fin till rummat mitt=)



kraaaaaaaaaaam!!!!



2009-08-07 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0