Bio i kväll!!!

Hej!!!!!!!!

Nu har jag precis kommit hem från en bio kväll med mina goda vänner och kollegor Lotta och Ullis!

Vi hade fått en inbjudan till filmen "The proposal"! Kan varmt rekommenderas att se.
Jag skrattade jättemkt, super mysig film!

Efter filmen gick vi och käkade en bit mat och skrattade ännu mer! 
Det var så längesedan vi tre var ute så här så det blev en hel del goa skratt!

Kom hem igår från mitt härliga Edenryd...
Är grymt förkyld men jag hade världens mysigaste helg.
Giget gick  bra trots att vi nästan feberyrade på scen=)

Tyckte jag såg lite smårolig ut när jag kom till giget ombytt förutom att jag hade vita sneakers på mej, eftersom jag hade kört bil dit... Sen hade jag även min supersköna DKNY kofta på mej som jag inte går utanför lägenheten utan! 
Men just de slitna skorna passade ju INTE in! 
Ja, man är ju lite bekväm=)




Vi kom till Edenryd en dag innan gig, alltså i Fredags. 
Hade inte träffat mina kusiner på evigheter så det blev en helkväll! 

Min mamma fyller snart 50 år så vi passade på att fira henne med..
Min lillebrors flickvän, Frida, hade gjort den här fantastiska tårtan som gick åt!
Hon kan verkligen det där!!! 
Mamma heter ju Ingmarie, men ibland får hon smeknamnet Ingo...=)



Nu ska jag gå och sussa!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha alla vet ju hur svårt det är att köra bil i klackar så du gjorde helt rätt val :)

2009-06-16 @ 15:44:42
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: danten89

Du ser strålande ut på bilden Sanna =)!

Hoppas du får en underbar sommar!

Från ett av dina hängivnaste fans.

Haft dig som idol sen "Till En Fågel" kom ut ;D



Puss puss!

2009-06-16 @ 20:30:01
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är väldigt fin på bilden. Du är alltid så fin Sanna!!!<3 Fin tårta också=)

Massa kramar Maria <3

2009-06-17 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0