En underbar låt!

Vilken underbar dag jag haft i studion! 

Det var så längesedan jag jobbade med Bobby, men allt gick såå bra! 
Vi var effektiva och hade roligt! 

Bobby har skrivit en fantastisk låt tillsammans med Marcos Ubeda och jag fick testa på den idag!!!!

WIEEEE säger jag bara. Jag älskar den och vill bara skicka den till alla radiostationer som finns och sjunga den på nästa gig, för såå bra tycker jag den är=) haha.. vet att det inte riktigt fungerar så...
Men när man brinner för något så mkt så vill man bara att ALLA ska få höra det jättefort=) 

Sen finns ju även det fina.... "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.. " Dock brukar jag alltid se till att istället säga" Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge" haha.. Det säger jag när jag blir alldeles ivrig!!

I morgon är det ju dags för Nationaldagsfirande så i kväll har jag fullt upp med allt som ska fixas inför det.
Men nu ska jag ut på min dagliga promenad=) 
Och ikväll regnar det inte... så då är allt såå mycket bättre!!

Kraaam! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska bli kul att höra den sen :) Lycka till imorgon!

2009-06-05 @ 23:32:27
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

jag gjorde själv en promenad i Partille idag, det regnade inte och jag kan enbart instämma att man behöver liten luft när man ofta sitter framför datorn inomhus och inte minst behöver man att röra sig litet.

När det duggar kan jag väl tänka mig att ta en promenad om jag är frisk, det är egentligen besvärligare när det blåser.

Ibland ösregnar det,

då är det säkert inte lika trevligt men jag behöver gå ut och handla ändå

Kram

Luigi Donatello Asero

2009-06-06 @ 00:03:27
Postat av: Michaela Axebrink

ååå va ja längtar tills su,shirley och Sonja kommer till Åhaga Borås och har eran Julkonsert.. era tre röster ihop är så grymma..

Tack för en mysig blogg:)



Kraaam Michaela

2009-06-06 @ 09:49:20
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Ellen

Åhh, va fina ni var ikväll. Alltid lika fina som vanligt och va roligt att ni sjöng Astrid Lindgrens låtar:) Den gör ni så bra och ja, det såg lite kallt i Stockholm, hehe

Vi har fått sol och blå himmel:D

Puss puss(L)

2009-06-06 @ 21:09:05
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för ikväll fina du!! Ni var helt fantastiska som vanligt!!! Riktigt kul att träffa dig och Sonja efteråt också, så söta så! :)

Ta hand om dig!! KRAAAMA

2009-06-07 @ 00:01:31
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

Du, Shirley och Sonja var så otroligt fina och bra igår vid skeppsbron. Jag hälsade på dig innan konserten men jag tror inte du kände igen mig. Men inte så lätt när man har så mkt fans som du. Tog iaf jättemkt bilder igår och har lagt lite på min blogg. Om du vill se så finns de här: http://annapee.blogg.se/2009/june/nationaldagsfirande-i-stockholm.html#comment



Hoppas vi ses mer i sommar, men det tror jag. Ska försöka komma och se er tre mer :)



Massa pussar och kramar <3

2009-06-07 @ 18:49:02
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0