Gig i Skåååååååååååååne!!!!!!!

Vilken härlig dag det blev helt plötsligt.. =)

Snart blir det en liten sittning på min fiiina balkong!

Sitter och bestämmer vilka låtar jag vill göra på Taube spelen i Juli.. det är så svårt.. allt han har gjort är ju MAGISKT! 

I morgon kommer jag åka ner till SKÅNE för att göra ett företagsgig på Lördag. Passar då även på att åka ner en dag tidigare så jag kan träffa min familj.
Vet att min härlige bror med sambo och mina två kusiner Patrik och Pierre även kommer på besök i morgon.. WHIEEE!!
Det var hur länge sen som helst som vi träffades!
Hoppas på att det kan bli lite fint väder i alla fall=)

Fick en bild skickad till mej från min underbara manager Lotta! Det var lite vårfest på Lionheart för ett tag sedan som var mkt trevlig. Många från skivbolaget, bokningsbolaget, artister, låtskrivare var där för att lära känna varandra!

Skivbolaget hade varit så fiffiga så de lät oss gå på "tipspromenad" inne på bolaget=) 
Jag och Lotta svarade på de flesta frågor gemensamt trots att vi inte fick detta tror jag... och någon tog ett foto på oss i samband med detta och då blev vi så här chockade=) HAHA!


Kraaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA jag älskar den där bilden ;) Jag såg den på Marias facebook tror jag det var. Jag fick mig ett gott skratt, söta ni är! :D



Ha en toppen helg nere i skåne tösen :D Njut ordentligt, ta det lungt och sedan röjjer du på lördag, hihi.



Ta hand om dig, saknar dig!!

Många kramar

/ Carro.

2009-06-11 @ 16:57:13
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0