Goddagens!

WOW! Så var Nationaldagsfirandet över och jag säger bara WOW!

Det var sååååååååå grymt kallt! mhm..

Vår dag började vid halv nio när vi hade vårt första rep på scenen. 
Efter det åkte jag och Sonja till vår frisör för att få håret lite fixat. Helt underbart eftersom vi fick vara inne=)

Sen var det bara att åka direkt efter hårfixandet till Skeppsbron igen där scenen var, för då var det dags för smink och genrep med allt och alla. Det gick bra! 

Vi hade ingen direkt loge utan vi tjejer stannade i baracken där sminket hade sin plats. Den låg ju då ute på vattnet så det gungade hela tiden=) 

Men vi hade super trevligt hela dagen. Det var ju en hel del människor som var med och jobbade med detta och de gjorde ett grymt bra jobb!

Magnus Carlsson var ju även där, han e alltid lika go! 
Vi fick ju självklart en bild med honom=)


Det blev en lyckad tillställning tycker jag. TUSEN TACK för era fina kommentarer om programmet, det blir vi så glada för!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Carro

Ni var helt fantastiska i lördags, så roligt att höra ett litet Astrid Lindgren-medley, tänkte direkt tillbaks på sommaren´07 när ni körde er konsert!!! Ni var så fiina på scenen och jag förstår att ni tyckte det var kallt där i klänningar!! Men ni gjorde ett strålande jobb, helt otroliga!!



Håller med om att det var iskallt, efter träffen med er så sprang jag och Micke hem typ. Varit ute sedan halv tio, inte varmt nånstans då..



Jättefin bild på er och Magnus också, hihi.



Vi hörs och ses fina du, ta hand om dig!

Massa kramar och Kärlek / Carro.

2009-06-08 @ 13:53:13
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin bild på er! Ja det var verkligen kallt i lördags, men tro mig det var helt klart värt det! Ångrar inte en sekund <3

2009-06-09 @ 00:21:44
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ni är alltid lika fina och va bra ni var!:D Men jag skulle ALDRIG stå där utan någon tjock tröja, haha

Usch va kallt det såg ut, hihi

Vi ses i sommar och jag kommer även se eran julkonsert som jag längtar också till, :D

Puss<3

2009-06-09 @ 21:48:46
URL: http://ellbri91.musicblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0