Nationaldagen!!

Hej på er!

Jag har haft några dagar ledigt från bloggen=) 
Mamma och pappa åkte hem häromdagen och vi hade ju så mysigt när de var här uppe.

Nu är i princip alla förändringar klara i min lägenhet som jag ville ha!! 

Man kan väl säga att sommaren verkligen är igång nu. Tittade på min kalender innan och ser verkligen fram mot alla spelningar jag kommer göra! 
Hoppas bara att vädret är med oss i sommar!

I morgon kommer jag att repa med sonja och shirley inför Nationaldagsfirandet på Lördag i SVT. Jösses, vad kul det kommer bli!

På Fredag ser jag fram mot ytterligare en sak. Ska åka till studion och jobba med Bobby!!! Det var sååååååååååååååååååååå längesedan! 
Det blir skojigt!

Jo, en sak till.. om några dagar kommer min hemsida www.sannanielsen.com stängas ner, för jag jobbar på en helt ny sida som kommer lite längre fram. 
Men så fort ni kommer slå in .com adressen så kommer ni komma hit, till min blogg så länge, innan sidan är klar.. Är det inte underbart=)  Så här kommer ni uppdateras med allt vad jag kommer göra! 

Kraaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Jari Savolainen

Hej Sanna

Första gången jag skriver en kommentar nu även i din blogg, skriver ju även i din kollegas Charlottes blogg, du som Chralotte hör ju till mina favorit artister och sångerskor som jag gärna lyssnar på. Ska bli trevligt att se Nationaldagsfirandet på lördag.



Hälsningar

Jari

2009-06-03 @ 18:37:17
Postat av: Ellen

Jaha, va trevligt med en ny hemsida:D Jag kommer verkligen se er när ni ska sjunga på nationaldagen:D Fast hemma då, bor för långt bort från Stockholm:( Annars hade jag lätt åkt dit:D Det ska bli roligt och se er tre sjunga igen:D

Ha det så bra, puss & kram



PS, det är alltid roligt och läsa din blogg. Vi ses i sommar:D

2009-06-03 @ 18:44:01
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kommer upp till Stockholm på lördag bara för att se dig, Sonja och Shirley. Hoppas ni har tid och prata en stund också. Var så länge sen nu!



Puss och kram <3

2009-06-03 @ 20:34:52
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0