REDKEN!!!

Lite tips!

Var hos frisören igår och fixade håret en aning.
Fick med mej hem lite redken produkter som jag varmt rekommenderar=)

Blå flaska till höget är ett schampo, mitt favvo, som är perfekt för dej som behöver mkt fukt till håret.
Flaskan i mitten, en underbar bodylotion som ger en glimmrande effekt på kroppen. Perfekt för sommaren.
Flaskan till vänster är en produkt som skyddar ditt hår när du är på stranden i solen.. 
Den lär jag använda hur mkt som helst när jag åker till Turkiet snart!!!!!


I morgon åker jag 06.20 med tåg till Karlskrona för gig! Tror även att det kommer direktsändas i Sr P4, åtminstone i södertrakten=)


Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Det sänds 17:00 i SR Blekinge och ett tips om det är dåligt väder i Midsommarhelgen varför inte se filmen Cinema Paradiso och ni får både skratta och gråta.En otroligt bra film med fin filmmusik.Glad Midsommar alla.

2009-06-17 @ 23:37:46
Postat av: Mika

Vi ses i eftermiddag! ;)



Och ja, det direktsänds i p4 blekinge. Gå in på sr.se/blekinge så kan man lyssna där! :)

2009-06-18 @ 10:42:36
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0