After Dark!!!!

WOW säger jag bara!
Igår kväll var jag i västerås och tittade på After Darks show!

I början av året så spelade jag in en version av "Empty room" till deras show. Det var så kul att äntligen få se hur de gjorde det sceniskt!

Det var väldigt bra, kan verkligen rekommendera er att gå o titta på den showen!


Här ovan är jag precis innan vi ska gå in o sätta oss!
Lite tråkig bild kanske.. =) men jag ser ju glad ut.. hihi!

Idag har jag varit i studion återigen. Jag börjar känna igen den där känslan som jag hade förra året när jag gjorde "Stronger". Man glömmer lätt bort vad klockan är när man är i studion för det är så kul!

Idag testade jag på en jättefin låt som Kristian Lagerström och Jimmy Jansson har skrivit. Ska bli kul att höra den hur den blev.

Sen kom Jakke in i studion när jag satt där själv o spelade lite piano och undrade om jag ville skriva en låt med honom.. svarade väldigt snabbt Jajamen!

Vi skrev en uptempo som doftar lite PINK och jag älskar den! Super kul!

I kväll blir det en titt på Så ska det låta då min kära kollega Jill är med!

Trevlig kväll!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin bild på dig Sanna!!!!<3 Du är altid såååå vacker=) Jag såg Så ska det låta på tv. Ha en jätte trevlig kväll du med Sanna! STOR kram Maria 11 år

2009-03-06 @ 22:23:17
Postat av: Paula

Längtar tills nya skivan kommer! =)

2009-03-07 @ 10:41:11
Postat av: Linda

Nu blev jag lite avis på att du varit och sett

After dark, bara älskar dem. Får kolla upp om dem kommer till skåne. Ha det underbart

Kram

2009-03-07 @ 22:30:59
Postat av: Regina

Va trevligt att du besökt oss i Västerås!.. Kommer du och kollar på Sonjas konsert imorgon också? ;)

2009-03-08 @ 00:18:00
Postat av: sofi

På din nya skiva kommer låten som man bara får höra lite av med då? i´m in paradise eller hur den går??

skulle bli gald om du ville titta in på min blogg också och lämna en kommentar www.soofiiii.blogg.se Puss och Kram Sofi!:D

2009-03-17 @ 16:59:02
URL: http://soofiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0