Andra chansen!!!

JAAAAAAA!
Mina absoluta favoriter gick vidare till globen!

Sarah, en grym sångerska, härlig person som verkligen ger allt när det gäller! Tror att den kommer att komma väldigt högt upp på pallen nästa vecka och det förtjänar hon o den låten.

Caroline! Älskar den låten... texten berör mej såå plus att hon, som sångerska, ger den ett sånt personligt intryck. 
Älskar att hon är helt själv på scen... 

Sofia! Vi ligger på samma skivbolag och jag tror verkligen att det är en sådan låt som skulle kunna gå hem i Eurovision.. Hon är väldigt duktig. Ska bli spännande att se vad hon/om hon finslipar något till nästa vecka=)

Nu ska jag titta på Heroes! Har köpt första säsongen på dvd för jag har aldrig hunnit titta på det....

Fortsatt trevlig Lördag!
KRAM 

Kommentarer
Postat av: Carro

Mina favoriter gick vidare också, jag hade då Sarah och Sofia som favvosar. Riktigt bra ju.. Caroline har jag lite svårt för dock, haha. Men det blir en otroligt spännande final på lördag säger jag bara, häftigt att vara på plats igen.. :D

Men det känns som igår, när man satt där i Globen och skrek av lycka när du fick Folkets röster, ojoj, vilken känsla.. <3



Och jag hittade den där musikvideon till din tolkning av Håkan Hellström på youtube, guud va fiiint. Du har en helt otroligt fantastisk röst vännen. Mycket bra ju.

Här är länken också:

FxA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=-Gl7OssFxA



Ha de bäst gumman, ses snart hoppas jag!

Puss och kram

/ Carro.

2009-03-08 @ 03:19:15
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Martine

Hei Sanna!

Jeg håpte at Amy skulle gå videre, det var tråkigt at hon inte gikk videre.



Heroes er kjempe skoj! og Peter Petrilli er kjempe kjekk hehe. Det er gitt ut 3 sesonger i USA. I Norge har de vist sesong 1 og 2 på Tv, viser de Heroes i Sverige?

Det er min absolut favoritt serie, kos deg med den!



Klemmer fra Martine

2009-03-08 @ 09:32:36
Postat av: Amanda

Jaoo! :D

Jag bara äslkar Sarah! =) Visste hon skulle gå vidare, Dock gillar jag nt Caroline af Ugglas.. Låten e bra men.

Tror också på en bra final.

Puss o Kram<3

2009-03-08 @ 09:56:05
Postat av: Micke

åh Heroes är ju jättebra:) är själv inne på Säsong 3 på Canal+ :)



Blir spännande final i melodifestivalen.. så ovisst.. bara synd du inte är med;)



kram!

2009-03-08 @ 12:33:26
Postat av: Mikael

Det var verkligen helt rätt personer som gick vidare igår!! Älskade alla tre låtar! Säga vad man vill om Caroline, men jag tycker hennes scenspråk är sååå cooolt.



Håkan Hellström-tolkningen du gjorde var verkligen SUUUUPEEEER!!! Kan inte bli bättre. Till och med min syrra, som älskar håkan och allt han gör, var mäkta imponerad över hur bra du gjorde den!!! Så fantastiskt <3



Hoppas vi ses snart, saknar dig! Hoppas man får vinna biljetter till 18 april.



Tack för nyår <3



Kram

/Mikael

2009-03-08 @ 12:48:17
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu när jag har lyssnat på Carolines låt så tycker jag den är bra. Då får vi se hur det går för dom på Lördag=) Saknar dig Sanna!<3 Kramar Maria 11 år

2009-03-08 @ 15:35:09
Postat av: Amanda

Din tolkning av Håkan Hellströms låt var elt fantastisk! =o Har lyssnat påd en hela dagen och kan bara inet sluta... Tack vare dejj kan jag börja lyssna på honom och hans texter<3

2009-03-08 @ 19:52:10
Postat av: danten89

Helt rätt artister som gick vidare, Puss på min största IDOL<3

2009-03-09 @ 09:29:19
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Fia

Hejhej vännen :)

Nu har vi kommit tillbaka till verkligheten igen, fast lite storstadsfasoner tog jag allt med mig hem, jag har tex. plattat håret säkert en gång sedan vår hemkomst! Dé du!

Kram på dig!

2009-03-10 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0