En bra dag!

Det har varit en väldigt bra dag i dag.

Jag är en person som ibland har svårt att göra saker som jag vet att jag måste göra, annars blir det aldrig av...ibland..=)

Jag har haft en JÄTTE hög med papper som legat och skänkt mej onda blickar...
Idag har jag äntligen rensat de och satt in de i olika pärmar.
Jag är inte riktigt klar ännu, men jag har kommit en riktigt bra bit på vägen.
Skönt när man får lite koll på vad man har..=) 

Måste verkligen komma underfund med ett sätt för mej att ta itu med saker som inte är så roliga...hm.. 

Sen har jag faktiskt fått ihop en stor påse med kläder som jag ska lämna in. 
Är super dålig på att rensa bort kläder från garderoben, det tar liksom emot, samtidigt som jag vet att jag inte kommer använda det eller det..

Men som sagt så har det i alla fall blivit en påse.. det hade nog kunnat bli några till, men man får ju vara glad för det lilla!

I morgon ska jag till studion och ÄNTLIGEN få sjunga. Är helt frisk från min förkylning och ska få utmana stämbanden lite=)

Nu ska jag ringa mina kära föräldrar o snacka lite! Det var ju faktiskt...hm.. en hel dag sedan! haha.. Vi pratar i princip varje dag med varandra. Om det bara är för 5 minuter!

Ibland när jag inte har ringt på 2 dagar så kan mamma eller pappa ringa mej och fråga varför jag inte hört av mej? Jag påpekar att det bara e 2 dagar sedan.. men då säger de att det känns som att det är FLERA dagar sedan.. hihi..

Är mkt glad över den kontakten jag har med min familj!

Trevlig kväll!

Ps Glöm inte tävlingen på min hemsida www.sannanielsen.com där ni kan vinna biljetter till min konsert i Stockholm den 18 April, ser fram mot den mycket!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som fått så mkt grejer gjort. Skulle också behöva rensa i min garderob, men det har inte blivit av än. Måste ta tag i det någon dag (a)



Skönt att du är frisk igen! Hoppas du får det superkul i studion imorgon. Det kan jag tänka mig :)



puss <3

2009-03-03 @ 18:08:12
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Annaa Nordin

Hoppas det går bra med sången och att du inte förstör rösten. Vill kunna höra dig mer i framtiden,

2009-03-04 @ 09:33:37
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej du, hoppas allt är bra, så synd att det tog slut med killen, ni var jätte fina ihop. såg att han har skaffat en ny kanon tjej som han beskriver henne. hoppas du oxå blir lycklig igen det är du värd! du sjunger bäst. kram

2009-03-05 @ 13:18:23
Postat av: Maria

Jag måste oxå ränsa min garderob någon dag. Vad skönt att du är helt frisk igen=) Ha det så jätte bra i studion!!!=) Du är saknad Sanna<3

Kram Maria 11 år

2009-03-05 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0