Fredagen den 13 2009 - Ett "Kom Ihåg Datum"

Kom ihåg detta datum. 
Det hände något stort!
Fredagen den 13/3 2009!

Det var det datum Sanna tog tag i saken och sprang en runda=)
ÄNTLIGEN!!!!!!!!

Detta har jag väntat på i ett halvår!
Helt plötsligt fick jag för mej att jag skulle ut o springa! Fantastiskt!

Och hur gick det...?? 
Jo tack, det gick väldigt bra!

Dock vet jag att första gången sen på väldigt länge.. ja då går det väldigt bra, för man har en sån energi..
Så, jag får se hur det kommer gå i morgon..

Men som sagt, Fredagen den 13/3 2009...
Vilket underbart datum=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, du är så härlig! <3

2009-03-14 @ 15:25:05
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: danten89

Ett år sen man tokhejade och tokröstade på att du skulle vinna finalen av Melodifestivalen 2008, du fick folkets förtroende, om bara juryn kunde förstått hur bra det gått för dig i Eurovision!

Puss och kram och lycka till med allt<3

2009-03-14 @ 15:55:26
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Carro

SÅ KUL att träffa dig i lördags, du är så underbar!!!

Hoppas spelningen gick bra :) hihi.

Och hoppas vi ses snart igen, i miss you already!!!

Massa kramar / Carro

2009-03-16 @ 00:08:03
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Jo

DU! nu väntar jag på att du lägger upp våra faboulösa foton från igår:D Hälsa bubbelpoolen och paranteserna!

2009-03-16 @ 14:02:19
Postat av: Emma

Då är vi två. Har också förhalat min premiärjogging tur väääldigt länge men häromdagen blev den faktiskt av. Trots att jag höll på att dö efter några minuter så kändes det riktigt härligt efteråt. Förresten, vem vann rimtävlingen innan jul?

Väntar med spänning på svaret.

Kram

2009-03-16 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0