Hem från LUND!!

Hej hej!!

Nu sitter jag på tåget på väg hem från Lund!
Igår var det konsert i Allhelgonakyrkan! Väldigt roligt!
Det var en helt magisk kyrka vi spelade i. Gigantisk och mäktig.

Det första vi sa när vi kom in i kyrkan var bara WOW!
Det var ett ganska mörkt kyrkorum, inga ljusa väggar men den gav en oerhörd stämning direkt.

Här nedan ser ni Jocke soundchecka sin gitarr.
Vi hade fått en scen uppbyggd mitt framför altaret så alla i publiken kunde se oss, för det var en väldigt stor kyrka.




Vi byggde upp konserten i två set, eftersom det var en kammarkör som också var på plats och skulle sjunga en del sånger.

kan erkänna att under första "halvlek" så var jag liite nervös. Älskar att stå o sjunga i kyrkan och har gjort det väldigt många gånger, men just igår så var det såå otroligt tyst under tiden man sjöng (vilket var bra, för då lyssnar man ju verkligen) det är bara det att när man gör en konsert med bara gitarr o sång så hörs verkligen allt. Minsta lilla felspel eller felsjungning, så därför blev jag lite smått shaky=) 

Men allt gick jättebra. Sjöng Gabriellas sång och Stad i ljus tillsammans med kören, älskar i synnerhet Gabriellas sång och att få göra den med den duktiga kören var härligt!

Här är jag o Jocke precis innan vi ska gå upp på scen!




Det är jag som tagit fotot och jag är inte en bra fotograf samtidigt som jag ska försöka se någorlunda okej ut=) hihi!!

Som sagt, sitter på tåget på väg hem nu och jag åker baklänges.. inte kul.. få vila lite nu..

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh, Gabriellas sång, så underbar! Skulle verkligen vilja höra den när du sjunger:) Lovely, I think!

2009-03-25 @ 11:30:15
URL: http://bakomskalet.blogg.se/
Postat av: Maria 11 år

Gagriellas Sång är vacker. Jag tycker att du är inte en dålig fotograf!!! Du är underbar Sanna!<3

Kram Maria

2009-03-25 @ 14:58:00
Postat av: Linus

Feg som man är sa man ju inte hej, men det var iaf trevligt att åka i samma tågvagn som du.

Man hade ju nåt att berätta för kidsen när man kom hem... :)



Sköt om dig.

2009-03-25 @ 16:23:20
URL: http://tangentbordet.blogspot.com
Postat av: Anna

Du är väl visste bra på att ta kort. Fin du var/är <3

2009-03-27 @ 17:23:59
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0