"Män som hatar kvinnor"

I kväll ska jag ÄNTLIGEN få se "Män som hatar kvinnor"
Har längtat efter det såå länge.
Fick inbjudan till förhandsvisningen, men missade den... och jag var ändå hemma!! Typiskt!!

Men i kväll blir det av! 
Har läst två av de tre böckerna och var helt såld direkt.
Dock lånade jag de två böckerna så i morgon kommer jag antagligen att köpa alla 3!

Härligt väder i Stockholm idag och jag trivs! Hittade en ny runda att springa som känns kanon, så i morgon ska jag testa den på riktigt!

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Annaa Nordin

Den filmen är så bra. Men hemsk. Vad tyckte du om den? Jag har inte läst böckerna. Bara sett filmen.

2009-03-22 @ 10:54:33
URL: http://annamupp.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0