Mot Lund!!!!!!!!!

Hej!!

Nu sitter jag på tåget mot Lund!
I kväll är det gig dags i Allhelgonakyrkan! Så roligt det ska bli.
Det var ett bra tag sedan jag var i Lund. 

I kväll kommer även två vänner från gymnasietiden i Malmö o lyssnar!
Längtar efter att få träffa de. Det blir såå sällan..
Men varje gång vi träffas så är det precis som om vi ramlar tillbaka till just den tiden på gymnasiet!
Fantastiskt kul!

I kväll kommer det bli en konsert tillsammans med en kör och min gitarrist Jocke! 
Har valt ut en repertoar som känns kanon!

Hoppas ni får en fin vårdag!
Kram Sanna


Kommentarer
Postat av: Maria 11 år

Lycka till med giget i Allhelgonakyrkan!!!=)

Kram <3

2009-03-24 @ 14:34:25
Postat av: Karl-Olov Nordin

Hejsan!



Sanna Nielsen



Det gör jag med



Kram på dig



Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun i Dalarna

Postat av: Åke Malmros

IGen



Jag BOMBUNDRAR när du tänker Skaffa dig ett medlemskap i Superforumet för Fanset till Christer Sjögren.

http://kurtolsson.forum24.se/kurtolsson.html

2009-12-01 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0