Ny vecka, nya tag!

Hej hej!

Nu var det några dagar sedan som jag bloggade, men nu är man tillbax igen!

Hoppas helgen varit bra för er.
Tittade på melodifestivalen så klart o man kan väl säga att det händer ganska mkt där, eller vad tycker ni?

Mina favoriter var Sarah och Susanne. Susannes låt är underbar o hon är en sån fin människa. Hon sjöng med ett sånt härligt lugn över sej..

Tyckte att Sarah var kanon o låten är en riktig vinnarlåt i mitt tycke. Ska bli kul att få följa den låten efter mello!

Malena är GRYM! Häftigt att så många stilar får komma fram i tävlingen! hade den stora äran att jobba med henne för ett antal år sedan. Super go och rolig!

Fick förresten en länk skickade till mig från youtube för några dagar sedan.
Tyckte det var lite kul och tänkte att ni skulle få se=)
Klippet är ifrån invigningen av Malmö Arena och jag fick ÄNTLIGEN sjunga en av mina favvo låtar av Celine=) inför en fullsatt arena!! JIPPI!!

http://www.youtube.com/watch?v=YUSi0pnYbLs

kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha precis, ALLT kan verkligen hända i Melodifestivalen.. :P Min stora favorit var helt klart Malena Ernman, inget fan av opera men det var sååå Fantastiskt bra!! Även SDF var grym, hoppas hon lyckas ta sig till final ändå. Och jag gillade Star Pilots också... Blir spännande med AC på lördag, många bra med där!!!



Vilket underbart klipp med dig, sååå vackert!! Jag älskar den låten med henne, såå braa!!! En av mina favvos också!



Hoppas allt är bra med dig! :)

Jag saknar dig, kärlek <3

2009-03-02 @ 15:53:23
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad heter den låten du sjöng på Malmö arena? =)

2009-03-02 @ 19:53:45
Postat av: emelie

´jag älskar verkligen låten du sjöng !! I`m alive är ochså min favorit med celine =)haha!!! Love you <33

2009-03-03 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0