Platinaskiva=)!!!!!

Hej hopp!!

oj oj.. hade en väldigt rolig konsert igår i Södertälje.

Det var bara jag o min gitarrist! Ett program på en timme ungefär.
En underbar publik.
Det kallades för Soppkonsert=)
Så roligt...

Vi underhöll efter det att folk hade fått äta soppa! Hade ingen aning om vad jag skulle vänta mej, men jösses vilken lunch det blev=)

Vi ville inte gå av scenen helt enkelt! Tack alla härliga människor som var där igår!

Efteråt fick även vi soppa! 
Var lite rädd för att det skulle vara ärtsoppa..eftersom det var Torsdag.. och jag gillar inte ärtsoppa..
men det var det inte.. det var Gulasch. Älskar Gulasch!!

Vi fick även en liten efterrätt som var fantastiskt god=) Panacotta...mums filibabba!
var ju tvungen att knäppa kort=)


Jag var väl hemma runt halv tre... satte igång direkt med att rensa o rensa massa kläder nere i mitt källarförråd.. Skönt. Inte riktigt klar, men känner redan att mitt liv börjar bli mkt enklare=)

I förrgår var jag i studion o testade på två nya låtar! Älskar de låtarna. 
Den ena, som var en ballad, gjorde så att jag skakade  i kroppen en halvtimme efteråt.. så stark!
Skakade även lite av nervositet, då min underbara chef Maria kom in o ville lyssna=)
Jösses säger jag bara.. inte lätt att sjunga för skivbolagschefen bara så där...haha.. men hon är ljuvlig och gillade det!

Fick även syn på en jättefin skiva inramad sååååå fint!
Nämligen en PLATINASKIVA för "OUR CHRISTMAS" som jag spelade in tillsammans med Sonja och Shirley!!! 
tjoho!!! 
Magiskt att den sålde platina! Över 40 000 sålda exemplar!
 Det är vi väldigt glada över=) Tack så mkt!



Hoppas ni får en fin dag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, skivan är ju bra!:D Man vill lyssna på den hela tiden, fast det känns inte så bra o lyssnar nu när julen är över. Fast jag kommer ändå lyssna på låtarna fast det inte är ju, hihi

Du är inte ensam om att inte gilla ärtsoppa, det är verkligen inte gott! Usch:P

Jättefina bilder på dig här på bloggen, så roligt och läsa den:D

Ha det gott, puss puss(L)

2009-03-13 @ 16:54:18
Postat av: Maria

Julskivan är jätte jätte bra!!!!=) Jag gillar inte heller ärtsoppa. Kram Maria 11 år

2009-03-13 @ 21:43:45
Postat av: Anna

Ni är så värda den där Platina skivan! <3

2009-03-14 @ 15:22:58
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Gratulerar till platinaskivan för er julskiva. Den är mycket bra!



Ärtsoppa är inte heller min favoriträtt, men det är faktiskt rätt gott.



Kramar från Ola i Malmö.

2009-03-16 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0