Shopping i Barkarby!!

Hej svejs!!

VIlken härlig dag jag hade i Söndags!

Jag åkte till IKEA i Barkarby för att hitta lite saker till min garderob.. Vill så gärna kalla den för walk in closet=) men det e inte riktigt befogat!

Men den är i alla fall som ett litet rum , öppet och ska bli super bra!

Hittade nästan allt jag sökte vilket var skönt. 
Åkte egentligen på helt fel dag. Just den dagen då ALLA åker till IKEA. 

Åkte inom Barkarby Outlet precis innan och shoppade lite. Hade aldrig varit där, men det är ju fantastiskt mkt där. Bra saker!

Jag älskar ju väskor, nästan mer än skor faktiskt=) 
Så jag inhandlade en stor vit Puma väska som jag vet kommer komma till användning många många gånger


Cool, eller hur?!

Igår var jag på kontoret och chattade på en sajt som kallas Habbo. Super skoj!

Tycker verkligen det är roligt att prata med massa människor och svara på alla frågor folk har! 
Man kunde göra allt möjligt där. 
Man kunde designa sin egen "gubbe", kommer in i rummet där det är massa "människor", pratar med de, dansar, sjunger, ja allt.. kul! 

Gustav från Gyllene skor var där med mej och hjälpte till, han är väldigt trevlig och mkt duktig journalist.
Han är här på bild..

Ibland fick jag såg mkt frågor så jag blev alldeles snurrig i huvudet..=) Men jag gjorde mitt bästa
Hoppas att alla blev nöjda!

Idag har jag hunnit med att vara på Granit och köpa massa lådor o dylikt till mitt hem. 
Ska snart sätta mej ner o göra en låtlista för konserten i Södertälje på Torsdag.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad snygg och cool väska!=) Mina kompisar är medlem på Habbo men inte jag tyvärr. Lycka till med allt Sanna=)

Kram Maria 11 år

2009-03-10 @ 14:43:52
Postat av: Tord

Konsert i Södertälje på torsdag?!?! Var någonstans?



Snälla, snälla ta och uppdatera din turnéplan på hemsidan. Jag letar och letar efter datum där du ska va men det är inte så lätt. Hade jag/vi vetat om S-tälje lite tidigare så hade vi troligtvis åkt alla milen från Örebro för att se dig, om det inte finns närmare spelning... Så snälla, snälla, snälla :) uppdatera...



Hälsningar från Emma 8 och Hanna 6, med förälder.

2009-03-10 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0