Slut på veckoturnen!!

Lite sorgligt....
Idag är jag helt ledig...
Ni anar inte vilken rolig vecka jag har haft.
Jag har gjort 5 konserter på 7 dagar och det har varit bland det roligaste jag gjort!

Avslutade min "veckoturne" som jag kallat den i Växjö igår med 2 konserter tillsammans med blåsorkestrar.
Gick jättebra!
Repertoaren var bla lite musikal låtar som Somewhere, Anthem och I dreamed a dream.
Sen gjorde jag även New York New york ( som är lite utav en favorit) och självklart Empty room.
Det fanns även plats i programmet för min egen lilla låt "This is my thanks"

Alla verkade ha roligt och det rullade på smidigt under repet på förmiddagen..
Här är en liten bild från det...



SÅ nu sitter jag på tåget hem till Stockholm. Dock inte sista gången för den här veckan=)
På Fredag åker jag nämligen hem till Skåne i samband med en konsert jag ska göra i Trelleborg på Söndag!

Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Tomas Eneroth

Du var lysande Sanna! Fantastiskt kul för orkestermedlemmarna att få jobba med dig - dessutom är du en himla bra förebild för alla de ungdomar som var med i orkestern. Inga divafasoner - proffsigt, ödmjukt och vänligt. Avslutningen med Empty Room gav gåshud hos alla. Starkt jobbat! Tack för gott samarbete!



Hälsar Tomas Eneroth, som var konferencier

2009-05-01 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0