Snart gig dags i Lund 24/3!!!!!

Hej!!

Idag har varit en stor dag!
Var nämligen ute i Sickla köpkvarter och shoppade för första gången=) .. tänk att jag aldrig har vari där ute o handlat!
Fantastiskt ställe måste jag säga. Plus att de nu har öppnat en ny galleria där med massvis av nya butiker!

Jag åkte ju på helt fel dag, en söndag, då ALLA är lediga och det är hur mkt folk som helst som trängs..
Jag som inte tycker det är så kul med långa köer.. handlade då inte FÖR mkt!!

Måste dock berätta en sak som jag var med om. 
Var inne i en tygaffär för jag har varit i stort behov utav nål o tråd..
Det är bara det att jag inte har superkoll på det här med att sy. Fick godkänt på högstadiet i just det ämnet.. 

När jag väl hade hittat nålar och trådar så gick jag fram till kassan och skulle betala.
Jag sa ingenting om att jag inte kunde så mkt om det där... 
Men mannen räcker mej sakerna och tittar mej i ögonen och säger.. " ja.. Lycka till då.." haha!! Jag tror att hela mitt kroppsspråk skriker att jag inte har någon koll på sådana saker!!

Tyckte det var lite roligt!

Sen har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra.. springa i snöväder=)
Faktiskt inte så tokigt som jag trodde..
Hittade en skön, lagom runda för mej att börja med som inte har sprungit på ett antal månader.

Förresten, filmen igår var ju fantastisk! Otroligt hemsk var den med, nästan så man mådde lite illa ibland.
Men jag var totalt fast i filmen!
Längtar redan till nästa...

På Tisdag är det dags för min konsert i Allhelgona kyrkan i Lund!!!!!!!!
Ska bli super kul att göra den.
Det är tillsammans med min gitarrist och med en kör! 
Kom dit vet ja!! Ni är så välkomna=)

Kraaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var i Sickla igår, också sjukt mycket folk! Och jag kommer aldrig åka dit igen med en trotsig 2-åring, hehe...

2009-03-22 @ 21:40:11
Postat av: Anonym

Den anonyma kommentaren var av mig, jag är ju så oerhört teknisk hahaha

2009-03-22 @ 21:41:18
Postat av: Micke

bra när en svensk film är lite realistisk o inte så där tillrättalagd, är min åsikt iaf, inte sett filmen än men läst boken men hört den ska ha scener som är väldigt realistiska o ocensurerade vilket är bra:)



hoppas det går bra med nål o tråd då.. Lycka till;)

du är så duktig som är ute o springer:)

ha en fin dag!

2009-03-23 @ 14:46:55
Postat av: emilyaaskoglund

SANNA KOM TILL ÖSTERSUND OCH SJUNG EMPTY ROOM- KOM IALLAFALL TILL SUNDSVALL:)



den låten är för braa, den sätter verkligen ord på alla känslor!

2009-03-24 @ 09:36:27
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0