snö snö, varför snö?

varför snö?
Har precis varit ute och sparkat bort snö från min bil! Eftersom plogbilen så snällt har plogat åt oss på vägen...=)
Det är ju jättebra, men min bil, som inte e så stor, blir ju alldeles insnöad.

Bilen är heller inte direkt en vinterbil, fantastisk att köra, men vintern är jobbig.. 

Förlåt att jag klagar, men just nu har vintern ing pluspoäng hos mej..


Här e förresten en bild när jag var i BadGastein för inte så länge sedan.
Där var det  FIIN vinter och de skulle ta bild till hotellet!
Då hade vintern massa pluspoäng=)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar tyvärr inte vintern. Då är det ju sååå kallt ibland. Ha en jätte bra dag Sanna!=)

Kram Maria 11 år

2009-03-10 @ 14:50:40
Postat av: Petra

Det är massor snö här också. Jag tycker om vintern, men det blir liksom för mycket. Nu kan det bli sommar tycker jag;)



Jättesöt bild:)

2009-03-10 @ 15:09:18
URL: http://bakomskalet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är också såååå trött på snön nu. Snö ska man ha till jul, sen räcker det. Nu är det mars, VÅR tack!



Jättesööööt bild på dig! Du är så himla fin <3

2009-03-10 @ 22:20:08
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0