Svensktoppens sjätte plats!!!!! JIPPI!!!!!!!

JAAAAAAAAAA! Jag är överlycklig!!
Fick precis veta att "I can catch the moon" gick in på en sjätte plats på svensktoppen i går!

Jag blev alldeles överlycklig!

Det här är en låt som e mkt betydelsefull för mej.

Det var den första låten jag testade på när vi skulle bestämma låtar till plattan. Funderade även på att skicka in den till melodifestivalen 2008 istället för Empty room... de ni=)
Det är helt sant.

Jag bestämde mej i absolut sista sekund över att skicka in Empty room i stället.

Jag är såklart jätteglad över det beslutet. 

Men att få in den här låten på svensktoppen mitt i all melodifestivalyra känns oerhört häftigt! 

Tusen tack till alla er som röstat! 
Ska bli spännande att höra hur det kommer gå för låten på listan!!
Tack igen!!

KRAAAAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis:D

2009-03-30 @ 12:20:13
URL: http://bakomskalet.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis!

Det där med I can catch the moon har jag faktiskt funderat lite på ;) Den är prick tre minuter lång och du körde den på Bingolotto innan finalen i melodifestivalen. Det fick en, en liten funderare ;)



//Annika

2009-03-30 @ 16:10:47
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! =) Så kul

Haha du gjorde rätt som valde Empty Room. Den är mer lixom.. känslofull eller vad det heter:P

2009-03-30 @ 18:48:45
Postat av: Jennifer

Å stort GRATTIS! Det är verkligen både du och låten värda:)

2009-04-04 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0