Tävlingsdax!!!!!!!!

HEJ!!!!!!

Den 18 April kommer jag göra en exklusiv akustisk konsert i Stockholm.

För att kunna gå på konserten o träffa mej efteråt har det anordnats en tävling på min hemsida www.sannanielsen.com för att vinna biljetter!

Gå till min hemsida o följ instruktionerna!!!

Jag hoppas jag får se Dej där!!!

Här nedan får ni all information ni behöver...

Gå till hemsidan, vinn biljetter så jag får träffa er=)

Kram

 

 

 

Tävla om biljetter till en exklusiv gratiskonsert med Sanna Nielsen 

På eftermiddagen lördagen den 18:e april bjuder Sanna in till en exklusiv och akustisk gratiskonsert någonstans i centrala Stockholm. Efter konserten får ni även möjlighet att träffa Sanna. Enda chansen att få gå på konserten är genom att vinna biljetter i vår tävling här på hemsidan. Genom att svara rätt på tre frågor om Sanna och hennes karriär samt att skriva en bra motivering om varför just du ska vinna har du chansen att få gå på denna unika konsert. Det är endast 20 lyckliga vinnare som får två biljetter var. Dina svar på frågorna och din motivering skickar du till följande mail-adress: [email protected]. Märk ditt mail med ”Tävling”. Vi vill ha ditt svar innan kl 20:00 onsdagen den 11:e mars. Skriv även i mailet ditt fullständiga namn, var du bor och hur gammal du är. Lycka till! 

Fråga 1. Sanna ställde upp för första gången i Melodifestivalen 2001 och kom på en tredjeplats. Med vilken låt tävlade hon? 

1. Igår, idag  X. Till en fågel 2. Hela världen för mig 

Fråga 2. Till albumet ”Nära mej Nära dej” gjorde Sanna en svensk cover av Josh Grobans klassiker ”You raise me up”. Vad heter den på svenska? 

1. Allt som du är X. Om du var min 2. Rör vid min själ 

Fråga 3. På senaste plattan ”Stronger” var Sanna med och skrev ett av spåren. Vad heter låten? 

1. Empty room X. I can catch the moon 2. This is my thanks 

Motivera med max 50 ord varför just du ska vinna biljetter till konserten:

 


Kommentarer
Postat av: Anna

åååh vad kul med tävling om en konsert. Gud vad synd att jag åker till Spanien dagen efter för att praktisera där i 3 veckor :( Men vem vet, kanske kommer fler ggr :)



Puss och kram <3

2009-03-02 @ 18:06:59
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna Nordin

Åh jag kan inte riktigt svaret på fråga tre. Jag får ringa till syster Therese och fuska lite :)

2009-03-02 @ 21:45:32
URL: http://annamupp.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0