Underbara gig!

Hej!

Nu har vi precis satt oss på tåget.. igen(!) 
Är på väg till Växjö där jag har två konserter tillsammans med blåsorkestrar!
Det blir den 4 o 5 konserten för denna vecka=) whiiii!!

De här senaste dagarna har jag ju varit i både Lomma o Höllviken.
Det måste jag säga att det har varit bland de två roligaste konserterna jag fått göra.
Det är bara jag o min gitarrist o en fantastisk publik=)

Igår var det en speciell plats vi spelade på.
Vi var i något som kallades "vikingabyn" En plats där människor hade byggt upp ett "Vikingamuseum" dit 500-600 "Vikingar" åker varje sommar! otroligt.

Vissa tom lever en aning som de gjorde på den tiden klädmässigt osv.. lite konstigt kanske? men jag tycker det är ganska häftigt.

Vi gick runt o kollade en del på själva byn, var tvungen att ta ett foto på den här solen.. vackert eller hur?
 



När vi kom in där vi skulle spela så var salen ganska annorlunda mot det man brukar spela i!
Men som sagt, vi var ju i en Vikinga by!
Man möttes av en otrolig stämning i lokalen och det kändes redan där som att det skulle bli en bra kväll!
Det här var bänkarna och borden som folk satt vid och lyssnade på oss=)



Här ser ni en "äkta viking" 
Det är han som har varit med o byggt upp byn och ägde även detta stället.




Här nedan är jag i min lilla loge i deras kontorsrum=) 
Min outfit för kvällen!
Shorts från Zara, topp från Karen Millen! En utav mina favoriter!



Kvällen blev jättelyckad.. ville knappt gå av scenen=) 
Jag har så roligt när jag står på scen. Den känslan vill man bara ha mer utav!!!!!

I dag är jag som sagt på väg till Växjö för två konserter!  Då kommer även min moster dit o lyssnar. Var så längesedan som jag träffade henne så det ska bli mysigt!

Sen är det slut på den här underbara vecko turnen=) 

Kraaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Robert

Heeej:D, taack så otroligt mycket för din insats igår!, Jätte bra låt val och jätte vacker var du:), Helt otroligt:)

2009-03-29 @ 12:02:52
URL: http://roobmartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0