Hemma i Edenryd!

HEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

Vilken helg det har varit!

I Lördags var jag på Globen hotellet och gjorde en företags spelning för Svenska spel! 
Fantastiskt rolig spelning!
Härliga människor som var med på noterna direkt!
Jag fick de här fina blommorna nedan.. där de hade tryckt Melodifestivalsloggan så fint=)



Efteråt åkte jag direkt hem o tittade självklart på melodifestivalens final=)
Gud så spännande det var!!!
Det kom så mkt minnen från förra året när jag själv var med och jag kände hur nervositeten började=)

Jag är såååå glad för Malenas skull och inte minst för Fredrik Kempes!
De är så värda denna vinst och jag hoppas att det kommer gå bra i nästa stora tävling!!
De kommer göra ett fantastiskt jobb!

Min favorit har jag som tidigare nämnt varit Caroline Af Ugglas och det gick ju jättebra för henne=) 
Tycker hon gjorde en kanon insats och står verkligen för allt hon gör!

Dagen efter mello åkte jag tåg till Hässleholm för två konserter i deras fina kulturhus.
Jobbade med en blåsorkester som var kanon bra!
Så roligt att se hur alla i orkestern bara älskar det de gör. 
Det blev en lång lång dag, men väldigt kul!
På plats fanns även min mamma o pappa och en av mina absoluta bästa kompisar Johanna!!!!

Vi gick i samma klass på gymnasiet i Malmö och vi är som systrar=) Vi kan prata om allt och hon är riktigt rolig!
Hon fick äran att fixa mitt hår till den andra konserten=)
tog en bild på hur jag såg ut innan jag var klar!
haha..




Sen var vi ju tvungna att ta en "efter" bild!
Som systrar...


På denna bild här nedan...Ser ni mina svarta skor med en jätteklack?!
Mina absoluta favvo skor.. från Karen Millen! Min favvo butik..



Efter mina konserter åkte jag hem till lilla Edenryd med Mamma o Pappa!
Så nu är jag i mitt föräldrahem och myser och tar det lite lugnt...
Igår var jag hos min storebror pelle och hans sambo. 
De har två barn som är såå underbara!
Vi hade inte träffats på så länge och de bara hoppar upp i famnen på mej!!
Alltid så mysigt att träffa de=)
Hade såå fina bilder på de, men jag kunde inte få upp de här på sidan än.. lite seg uppkoppling. 
Ska försöka lite senare..
Vi sjöng även Empty room och de kunde den... låter så roligt när de sjunger på Engelska, så duktiga=)

Nu ska jag o Pappa in till byn och träffa mamma och käka lite lunch=)
Ikväll kommer lillebrorsan Thimmy och hans tjej Frida på middag.. mysigt!

kraaaaam





Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina skor och bilder!=) Kram Maria 11 år

2009-03-17 @ 16:08:14
Postat av: Jo

Åh! Så gulligt skrivet raring! Men vi ser lite halvgalna ut på fotot när jag fixar håret! Haha, ögonen lyser, helt fanatiska;) Men fint blev det, höll hela kvällen! Vi hörs innan jag kommer upp! Mycket omtanke till dig från mig!:)

2009-03-17 @ 17:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0