Balkongen är invigd!!

Så där ja, nu är balkongen invigd.
Som ni vet så är min mamma och pappa här uppe hos mej och har hjälpt mej med en hel del i min lägenhet.

Pappa har bla målat alla mina dörrar som jag önskade och vi har inhandlat möbler för min balkong, inrett den OCH invigt den såklart=) 

Den är helt fantastisk!! Jag vet att jag kommer sitta där varje morgon och varje kväll! 
Det kommer bli en härlig sommar!


Konserterna i Berwaldhallen är nu över. 4 st på 2 dagar. Allting gick jättebra och jag har haft sååå roligt. 

Ser så fram mot denna sommaren med allt man har inplanerat! 
Snart är det dags för mej och tjejerna( Sonja och Shirley) att vara med på Nationaldagsfirandet det 6 Juni här i Stockholm som då även sänds på kvällen! Ska bli jätteroligt.

Nu blir det lite sol på balkongen=)
Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Och du var fantastisk i Berwaldhallen. Och dessutom... Skorna! Skorna!

2009-05-30 @ 17:29:01
Postat av: Rune Johannson

Hej



Du var säkert bra som vanligt, men det vore ju roligt att få se dig live även i Norrland.



Mvh Rune Umeå

2009-05-30 @ 21:51:14
Postat av: anna

hennes skor är köpta från zara och kostar 700 kr.

2009-05-31 @ 00:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0