Bilder!

Här kommer några bilder från Berwaldhallen och annat




Denna bilden här ovan är från signeringen efteråt. 
Dessa skorna hade jag på mej på konserterna men alla hade inte sett de, så jag fick ställa de på bordet så alla fick en glimt=)
Skönt för mej med då jag kunde stå lite barfota!!


Kände mej jättefin hela konserten!!


Här ovan tog mamma en bild på mej från baksätet när vi körde nercabbat idag.. 
Det var ju väldigt varmt och skönt idag=)
Men min frilla tog såååån stryk!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Satt på altanen i stugan på lördagkvällen 25 grader varmt kl 8 på kvällen (otroligt) och lyssnade på p4 live med Sonja Alden i en konsert från Jönköping mycket bra konsert.Skulle gärna vilja höra en livekonsert med dig också skulle vara kul.Angående din konsert på Berwaldhallen kanske den kommer att sändas i radion man hoppas,två lite mindre spelade låtar med Abba som jag tycker är bra är Thats ME och Tiger för övrigt en frän video där de åker Cheva nedcabbat i Stockholms centrum.Ha det skönt på nya balkongen.

2009-05-31 @ 23:16:35
Postat av: Sanna

Åh så fin du är.. du passar så bra i kortare hår! =) Hur sköter du ditt hår, de ser så välskött ut alltid, några tips på någon bra produkt kanske?

Kram

2009-06-02 @ 03:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0