Gå i stan med höga klackar(!)

Ja, då var den lilla presskonferensen över..! 
Det gick finfint.
Sjöng Thank you for the music med Martin Östergren som pianist.
Vi har aldrig träffats förrut och det kändes så tryggt redan vid första handslaget!

Hade på mej mina nya fina skor som jag fullkomligt älskar.. 
Är inte så van vid att gå i skyöga klackar mitt i stan, men det gick helt okej.

Var lång som ett ösregn=)



Efteråt passade jag och min manager Lotta på att ta en liten lunch i den fina vår solen.
Det blev en mäktig och god omelett!!!



Snart ska jag in till stan igen och träffa min stylist och gå runt och välja ut lite olika outfits för sommarens konserter!
Senare i kväll  har Rix Fm turnen premiär, då ska jag dit tillsammans med Lotta och lyssna på lite music!! Härligt!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marcus Petersson

Synd du inte ska uppträda där själv. Du gjorde en grym show där förra året.



Härliga låtar av en superskön artist....

Gillar dina låtar som bara den.

kram

2009-05-15 @ 22:12:24
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej,

kommer du att uppträda i Partille eller omnejd under de närmaste månaderna?

Ha det bra

Kram

Luigi Donatello Asero

2009-05-17 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0