Gig på Teaterskeppet!

Har precis kommit hem från ett gig på teater skeppet i stan!
Såå grymt mysigt. 

Detta var båten


Ett jättemysigt skepp som rymde en hel del människor.
 Detta var ju ett företagsgig och publiken var väldigt glada och på g!
Satt mitt emot båten vid hotellet och tittade ut mot utsikten innan jag klev på.
 Konstaterade åter igen att Stockholm är speciellt. 
En väldigt vacker stad!

Här spelade vi, mitt inne på båten=)


I morgon är det dags för två konserter i konserthuset där jag gästar en kör! 
Ska bli super skoj.. det blir att sjunga liite gospel... =) I like!

Kram och god natt!



Kommentarer
Postat av: Sara Ch

Hej Sanna! Det är så härligt att höra att du är så glad över att du får sjunga och att du tycker så mycket om det du gör! Och det syns å hörs också hela tiden=)

Skäms lite över att jag inte vart inne här och tackat dig än för den fina konserten som jag vann biljetter till så jag tänkte göra det nu.. Jag va ju en av dom lyckliga som fick komma och lyssna på dig och din gitarrist på playhouse och oj va bra det va!!! Du sjunger ju bara så fantastiskt bra, va så roligt också att du körde både lite egna låtar och covers. Du bjöd verkligen på dig själv och gjorde en kanonkonsert för oss som satt och lyssnade=) TACK! Hälsa gärna din gitarrist att han va grymt bra han också, verkligen ett med gitarren, satt och bara njöt av att höra dig sjunga med han spelande vid din sida=) Så TACK igen!



Många varma kramar fr Sara

2009-05-10 @ 14:12:31
Postat av: Anna

Ni ser ut och ha mkt bettre veder en vad jag har her nere i Spanien. Vi har bara regn regn regn. Det e ju fusk :(

2009-05-16 @ 19:41:15
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0