I morgon ska det fotas!!!

Hej!!!!!!

Igår var jag ju hos min stylist Peter och prövade en massa massa massa kläder!! Jag var hos honom i över 4 timmar!
Jösses, var så trött när jag kom hem så jag somnade i soffan!

I alla fall, det var både kläder inför plåtningen i morgon och scenkläder för mina gig jag gör.
Ett par skor som jag gick runt i hela tiden under de timmarna var de här.
Älskar de såå mkt!! Kan ha de till det mesta!

Det finns fler skor som jag fullkomligt svimmade när jag såg.. men de väntar jag med att visa lite=)
Som sagt det är ju fotografering i morgon...


Peter hade fått en minst sagt lite galen ide till foto sessionen i morgon.
Vi vet inte om vi kommer att använda den. Om vi inte gör det så har jag i alla fall fått ha på mej en otroligt kaxig, men underbar klänning! 
Trodde aldrig att så stark rosa färg skulle kunna vara coolt.. men om det är till absolut rätt tillfälle så kan det bli schysst!!




I morgon kommer det bli en lång lång dag.. och jag ser såå fram mot det. På tiden att få göra lite nya bilder=)

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Annaa Nordin

Snygg klänning men det ser inte ut som din stil :)

2009-05-05 @ 21:45:37
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Jag önskar dig en trevlig dag, Sanna.

Kram

Luigi Donatello Asero

2009-05-06 @ 03:10:08
Postat av: SannaR

Åh vilka snygga skor & klänning.. härlig färg! =)



Kram

2009-05-08 @ 01:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0