Imponerad(?)

Jag vet inte hur jag lyckades med detta i morse. Vaknade, gick upp kl 9 och fick värsta rycket!

Jag putsade alla mina fönster !!! 

För mej är det något jag inte gör sååå ofta, men att bara stiga upp ur sängen och gå raka vägen till köket och hämta alla saker jag behövde till detta utan minsta klagomål är.. ja.. STORT! 
Blev liite imponerad.. 

Sen kan jag ju säga att jag städar i o för sej ganska mkt i min lägenhet, har fått det efter min kära mamma... Däremot ligger papper och dylikt lite här o var... 

Igår hade jag en jätte trevlig kväll. Therese var ju som sagt här och det var såå mysigt att träffas och bara prata om allt mellan himmel och jord=)

Nu blir det en liten promenad i kalla ruggiga jobbiga vädret=)
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Annaa Nordin

Var det bara Therese?

2009-05-23 @ 14:53:36
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tänk om man hade sån disciplin vad det gäller fönsterputsning... =)

2009-05-23 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0