Kalle Moraues och Bengan Jansson!

Sitter hemma och tittar ut mot det gråa trista vädret.
Konstigt att jag inte kan vara något glad över för vädret som drar in idag.
Det ska alltid vara sol=) Men så kan det ju inte va...
Men jag minns tillbaka på min helg.

En lång cykeltur var jag ute på häromdagen. Hela 2,2 mil cyklade jag och gick även 4 kilometer efter det.. Puh.. 
Jobbigt, men det var världens vackraste dag. Har inte cyklat på evigheter, mkt roligt!


I igår var jag i Uppsala och hade konsert med Kalle Moraeus och Bengan Jansson!
Har alltid kul när jag träffar de. Har varit ute på turneer med  de en massa år, men nu var det ett bra tag sedan jag träffade de båda.
Dock kändes det som om det var precis nyligen vi giggade.. kändes som att det gick bra!
Men innan giget hann jag med en liten glass=) mums!


Älskar svartvita bilder, så här kommer en i någorlunda samma version=)



Vi giggade i Universitetsaulan. Jättevackert ställe... Det här är under repet!


En timme innan gig.. Sminket ska på plats!!!


Idag ska jag till min stylist Peter. Vi ska ha klädprov idag inför plåtningen för plattan på Onsdag.
Litar totalt på honom, han är bäst! 
Han vet precis vad jag trivs i för kläder, nästan mer än vad jag själv vet=)

Trevlig dag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Ny plattan, det säger allt.

Gud som man längtar, man orkar nästan inte längta mer ;)



Kram på dig!



//Annika

2009-05-04 @ 15:42:05
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: SannaR

Åh så mysigt de ser ut med en cykeltur.. man kanske skulle damma av cykeln & ta en tur! =)

Så fin du är i ditt korta hår!



Ha de fint!

Kram Sanna

2009-05-05 @ 01:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0