Malena Malena Malena!!!

JAAAAAAAAAAAA!!!
Sverige är i final!

Helt underbart och med vilken bravur!
Malena gjorde det fantastiskt tillsammans med sin kör!
Intrycket hon ger är ett otroligt lugn på scenen!

Stort stort grattis till Malena, kören hela delegationen.. ja alla som har jobbat med detta.

Åh.. jag satt och tippade in 9 rätt av 10=)))))!!! whiee.. det var kul!

Måste säga att Island var gåshud från första ton. Jättefin låt och som hon sjunger. 
Vad tyckte ni? 

Idag ska jag träffa en god vän till mej och käka lite lunch.. Har inteträffats på väldigt länge och hon bor ändå i Stockholm(!)
Ska bli mysigt.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

heej:D

Ja, jag håller med att Malena var jättebra, hon är ju superduktig. Men min favorit var nog island bidrag, man får verkligen gåshud. Hon sjunger ju jättebra!



ha det bra, syns snart (A)



Pussar och kramar emelie (A)

2009-05-13 @ 15:20:45
Postat av: Anonym

Hej,

Malena har en fantastisk röst men visst var Islands insats känsloladdad

Ha det en bra eftermiddag, Sanna

Luigi Donatello Asero

2009-05-13 @ 16:58:41
Postat av: Amanda

Jag hillade verkligen Island jag också ^^ Jag gillade inte Malena så mycket i melodifestivalen, men igår lät det bättre. Vet inte varför.

Kram :)

2009-05-13 @ 19:43:53
Postat av: Malena Ernman

Hej, hej!



Tack så mkt allihopa!

Även dig Sanna! Din blogg är jättebra!

Kram

2009-05-14 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0